הייטק HI TECHחדשות

מלם תים השלימה פרוייקט החלפה ושדרוג מערכת האחסון באקדמית עמק יזרעאל

הפרויקט כלל החלפת מערכות האחסון באתר הראשי והמשני במכללה, למערכות VxRailהמתקדמות של דל טכנולוגיות, לרבותהחלפת שרתים, הגדלת נפחי האחסון והתאמתם לצרכי הלקוח העתידיים ושדרוג פתרון ה- VMware של הלקוח

חברת מלם תים השלימה בהצלחה פרויקט להחלפה ושדרוג של מערכת האחסון במכללה האקדמית עמק יזרעאל, למערכת חדשה ומתקדמת VxRail מבית דל טכנולוגיות Dell Technologies)).

הפרויקט אשר ארך כחודש וחצי, ישמש את 7,000 עובדי ותלמידי המכללה ועלותו כחצי מיליון ₪.

הפרויקט כלל החלפת מערכות האחסון באתר הראשי והמשני במכללה, למערכות VxRail המתקדמות של דל טכנולוגיות, לרבות החלפת שרתים, הגדלת נפחי האחסון והתאמתם לצרכי הלקוח העתידיים ושדרוג פתרון ה- VMware של הלקוח. במסגרת ההסכם, יינתנו ללקוח שירות ותמיכה מלאים על ידי מלם תים למשך חמש שנים.

מערכת VxRail, המבוססת על טכנולוגיות HCI Hyper Converged Infrastructure)) המתקדמת ביותר מבית דל טכנולוגיות היא פתרון ייחודי בשיתוף עם חברת VMware, המבוסס על טכנולוגיית הווירטואליזציה שלה, כחלק מגישת ה-Software Defined Data Center) SDDC). VxRail מפשטת את הפריסה של הסביבות הווירטואליות באופן אוטומטי ומאפשרת ניהול פשוט מקונסול אחד.

עדי אליה, מנהל רשת ואבטחת מידע במכללה האקדמית עמק יזרעאל: “אנו שמחים על הקפיצה הטכנולוגית המשמעותית שעשינו בכל הקשור למערכות האחסון של המכללה. למערכת VxRail מגוון יתרונות משמעותיים עבורנו, לרבות: ממשק ניהול פשוט ואחוד של פתרון תוכנה וחומרה, האצת ביצועים, נפח אחסון גדול, אשר מותאם לגדילה עתידית על פי צרכינו, מחיר אטרקטיבי ושרידות גבוהה, שהנה קריטית למוסד אקדמי. בחרנו במלם תים לאור היכרותנו ביכולותיה ובניסיונה הרב בביצוע פרוייקטים דומים שביצעה עבורנו בעבר הלא רחוק”.

דרור פאר, מנהל מכירות במלם תים: “פתרון ה- VxRail, מהווה את דור העתיד בעולמות הדאטה סנטר, מיתר את המורכבות של עולמות האחסון המסורתיים ומספק שירותי IT מהירים ופשוטים. כחלק מהפתרון שנתפר ללקוח, פתרון זה הוא המתאים לו ביותר, מאחר ומדובר במערכת מובנית מבוססת HCI, בעלת ממשק ניהול אחד, המובנה בתוך השרתים, כאשר הפתרון של דל טכנולוגיות וVMware מתחברים באופן מושלם, בטופולוגיה מותאמת תוך הסתכלות על מענה מלא לצרכים הנוכחים והעתידיים של המכללה.  

מדובר במערכת חדשנית, קטנה יותר, אך נוחה יותר לשימוש ובעלת יעילות גבוהה הרבה יותר מהמערכת המסורתית. זאת מאחר וניהול האיחסון וניהול סביבת הווירטואליזציה, מתבצעים באמצעות ממשק ניהול בודד הנקרא VxRail Manager המהווה חלק אינטגרלי מסביבת ה-VxRail. כמו כן, שילוב של כלל יכולות ה-  VxRail יהוו גורם משפיע על ביצועי המערכת, כמו גם על הכדאיות הכלכלית בכל נושא ההתרחבות העתידית של מערכת ה-  VxRail. זאת בנוסף לשירות והתמיכה ממלם תים למשך החמש השנים הבאות, אשר יקנו  ללקוח ‘ראש שקט’ ללא דאגות”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן