חדשותישראל

מלונות דן ממשיכה לארח את השפים הטובים בישראל

רשת מלונות דן מעניקה חסות לפסטיבל המטבח הישראלי במסגרתו תציע סופי שבוע קולינריים מיוחדים עם השפים המובילים חיים כהן, רז רהב ורן שמואלי

במסגרת הפסטיבל, השפים של מלונות דן יארחו את השפים הבולטים במטבחים שלהם ויחד הם יבשלו ארוחות מפתיעות לאורחי המלון בסופי שבוע מיוחדים שישלבו קולינריה משובחת לצד הופעות חיות של אמיר דדון, אסתר רדא מארחת את מיכה שטרית ומופע אקוסטי משותף של דנה ברגר וחמי רודנר.

בפסטיבל המטבח הישראלי, רועי ענתבי שף מלון “המלך דוד” ירושלים יארח את השף חיים כהן, גולן ישראלי שף מלון דן אכדיה יארח את השף רן שמואלי ושף דניאל פוגל יארח את השף רז רהב ממסעדת OCD.

לצד הארוחות המיוחדות וההופעות החיות, אורחי המלונות ייהנו מסיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה, סיורים היסטוריים בסמטאות העיר העתיקה בירושלים עם הארכיאולוג ד”ר חיים כהן ועוד.

בנוסף, במהלך ימי הפסטיבל השף עובד אלפיה יפתח את ארוחת הבוקר המפורסמת שלו במלון דן תל אביב לקהל הרחב (לא רק לאורחי המלון) ויציע תפריט מיוחד תחת הקונספט Social breakfast הנותן במה ליצרנים המובחרים ביותר בישראל.

מלונות דן ממשיכה לארח את השפים הטובים בישראל: רשת מלונות דן מעניקה חסות לפסטיבל המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס במסגרתו תציע סופי שבוע קולינריים מיוחדים עם השפים המובילים חיים כהן, רז רהב ורן שמואלי.

במסגרת הפסטיבל, השפים של מלונות דן יארחו את השפים הבולטים במטבחים שלהם ויחד הם יבשלו ארוחות מפתיעות לאורחי המלון בסופי שבוע מיוחדים שישלבו קולינריה משובחת לצד הופעות חיות של אמיר דדון, אסתר רדא מארחת את מיכה שטרית ומופע אקוסטי משותף של דנה ברגר וחמי רודנר.

מלון המלך דוד ירושלים יציע, בין התאריכים: 18-20/11/21, סוף שבוע מיוחד במסגרתו שף המלון רועי ענתבי יארח את השף חיים כהן ויחד הם יבשלו ארוחת ערב מפתיעה לאורחי המלון. בנוסף, אורחי המלונות ייהנו מסיורים קולינריים בשוק מחנה יהודה, הופעה חיה ומרגשת של אסתר רדא שתארח את מיכה שטרית ומסיורים היסטוריים בסמטאות העיר העתיקה בירושלים עם הארכיאולוג ד”ר חיים כהן ועוד.

מלון דן אכדיה הרצליה יציע, בין התאריכים: 25-27/11/21, סוף שבוע מיוחד במסגרתו שף המלון גולן ישראלי יארח את השף המוביל רן שמואלי ויחד הם יבשלו ארוחת ערב מפתיעה לאורחי המלון. בנוסף, אורחי המלון ייהנו מהופעת שקיעה ביום שישי של הזמר אמיר דדון. 

מלון דן אכדיה לילה, צילום: אורי אקרמן

דן קיסריה ריזורט יציע, בין התאריכים: 2-4/12/21, סוף שבוע מיוחד במסגרתו שף המלון דניאל פוגל יארח את השף הצעיר והבולט רז רהב ממסעדת OCD ויחד הם יבשלו ארוחת ערב עם המון הפתעות קולינריות לאורחי המלון. בנוסף, אורחי המלון ייהנו ממופע אקוסטי משותף של דנה ברגר וחמי רודנר. 

דן קיסריה המחודש, בתמונה מתחם הבריכה, צילום: אורי אקרמן

בנוסף, במהלך ימי הפסטיבל מלון דן תל אביב והשף עובד אלפיה יפתחו את ארוחת הבוקר המפורסמת שלו במלון לקהל הרחב (לא רק לאורחי המלון) ויציע תפריט מיוחד ממיטב תוצרת חומרי הגלם הטובים בארץ תחת הקונספט Social breakfast. 

במסעדת מלון דן תל אביב יפרשו עמדות שבהן ירכיבו המלצרים לעיני הסועדים מבחר של מנות פתיחה מעוררות תיאבון ושלל מנות עיקריות מפתות שיוגשו לשולחן לצד סלטים טריים, תוספות ומאפי בוקר חמימים ופריכים ביחד עם סוגי קפה מיוחדים שהובאו עבור הארוחה.

ארוחת הבוקר בדן תל אביב כולה מבוססת על חומרי הגלם של היקבים, החקלאיים והיצרנים המקומיים המובחרים ביותר בארץ.

ארוחת הבוקר של דן תל אביב תפתח לקהל הרחב בין התאריכים: 14-18/11 ותוגש כל בוקר, בין השעות: 08:30-11:00. מחירים: 130 ליחיד ו-230 לזוג. 

לינק לאתר פסטיבל המטבח הישראלי בחסות אמריקן אקספרס: 

https://www.to-mix.co.il/product-category/%d7%94%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99/

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן