חדשות

מינויים חדשים בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

חואן רובר מונה למנהל אגף תחומי הדאטה וה-Open Source בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

חואן רובר מונה למנהל אגף תחומי הדאטה וה-Open Source בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. במסגרת התפקיד יהיה אחראי רובר על תחום הדאטה ותחום הקוד הפתוח (Open Source) בחטיבה, אותו ניהל בשש השנים האחרונות. הוא יפעל למנף את סל הפתרונות שמטריקס מציעה לארגונים שונים בעולמות ה-IT, מעגל הלקוחות של החברה והמשך מתן תמיכה ושירות ללקוחות הקיימים.

בעשור האחרון עובד רובר בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, כאשר בתפקידו הקודם היה אמון על קבוצת הקוד הפתוח, בדגש על הפצת מוצרי רד האט בישראל. קודם לכן, היה מנהל המכירות של JBoss בקבוצת הקוד הפתוח בחטיבה. רובר בוגר תואר בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

מחליפו של רובר בתפקיד מנהל פעילות מוצרי רד האט בקבוצת הקוד הפתוח הינו שי נחמני.
נחמני מגיע עם ניסיון רב, בתפקידו האחרון היה סמנכ”ל מכירות ענן בקבוצת EDP במשך ארבע שנים. בעברו המקצועי עבד בבינת תקשורת במשך תשע שנים כאשר בתפקידו האחרון שם שימש כמנהל חטיבת מכירות במגזרי הבטחון, הבריאות והמגזר הציבורי. לנחמני תואר במדעי המחשב מהמכללה למנהל.

שי נחמני צילום יח”צ

במסגרת התפקיד יהיה אחראי נחמני על ייצוג פתרונות רד האט בישראל, לרבות ניהול צוות טכני, מכירות ומתן שירותי תמיכה. מטריקס הינה שותפה מרכזית של פעילות רד האט בישראל, שמוצריה מהווים את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחומי הקוד הפתוח. בתוך כך יפעל נחמני להמשך את שיתוף הפעולה הפורה בין החברות תוך המשך מתן שירות ותמיכה עבור לקוחות קיימים והגדלת קהל הלקוחות המשתמשים בפתרונות הקוד הפתוח. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן