חדשות

מיינץ ביומד ודנטה גנומיקה מכריזות על זמינות מסחרית מלאה של ColoAlert באיטליה ובאיחוד האמירויות הערביות

– ColoAlert ישווק באמצעות מסד הנתונים הנרחב של דנטה ויימכר דרך אתרי המסחר האלקטרוני הספציפיים לאזור שלה –

Mainz Biomed N.V. מיינץ ביומד (נאסד”ק: MYNZ) (“מיינץ” או “החברה”), חברת אבחון גנטיקה מולקולרית המתמחה בגילוי מוקדם של סרטן, ודנטה גנומיקה (Dante Genomics), מובילה עולמית בגנומיקה ורפואה מדויקת, הודיעו על תחילתה הרשמית של התוכנית המסחרית לצרכנים של ColoAlert באיטליה ובאיחוד האמירויות הערביות (UAE). ColoAlertהוא מוצר הדגל של מיינץ, בדיקת זיהוי ביתית יעילה וקלה לשימוש ביותר לסרטן המעי הגס (CRC) הנמצאת כעת במסחור ברחבי אירופה ובשווקים בינלאומיים נבחרים. עם בדיקת ColoAlert המאושרת CE-IVD וערכת איסוף מטופלים CE המסומנת בדרישות IVDR העדכניות ביותר, ColoAlert תשווק כעת באמצעות מסד הנתונים הנרחב של Dante  ותימכר דרך אתרי המסחר האלקטרוני הספציפיים לאזור של Dante.

“זוהי אבן דרך חשובה עבור החברה מכיוון שהיא מרחיבה את טביעת הרגל הגלובלית שלנו תוך מתן גישה לאלה שיכולים להפיק תועלת מבדיקת ה-CRC החדשנית שלנו לגילוי מוקדם בטריטוריות בינלאומיות מרכזיות נוספות אלה”, ציין גואידו ביכלר, מנכ”ל מיינץ ביומד. “ Danteהיא שותפה יוצאת דופן, ואנחנו מצפים להמשיך לעבוד איתם בשיתוף פעולה הדוק כשהם משווקים ומוכרים באופן פעיל את ColoAlert וגם כשהם עוברים מעיבוד דגימות במתקן הפנימי של מיינץ, למעבדות ריצוף גנומי אוטומטיות בבעלות מלאה משלהם באיטליה (אירופה) ובדובאי (איחוד האמירויות הערביות), שם הם יציעו שירות ותמיכה מקומיים”.

Dante Genomics היא מובילה עולמית בריצוף גנום שלם ומחזיקה במסד נתונים קיים של עשרות אלפי גנומים שלמים. לחברה יש זיכיון לפיתוח מוצרים ומסחר המתמקד במתן פתרונות מותאמים אישית בתחום הבריאות המונעת. היא משיגה זאת על ידי מינוף מסדי הנתונים החזקים שלה ופלטפורמת התוכנה הקניינית שלה כדי להציע כלי אבחון מהדור הבא ישירות לצרכנים ולאנשי מקצוע בתחום הבריאות.

“מנקודת המבט שלנו, ColoAlert מייצג את הצעד האמיתי הראשון לקראת רפואה מותאמת אישית בסרטן המעי הגס, ואנחנו נרגשים למנף את המומחיות שלנו בנתונים גנומיים כדי לשתף פעולה עם מיינץ במסחור כלי האבחון החשוב הזה”, אמר אנדריאה ריפוסאטי, מנכ”ל Dante Genomics. “באמצעות השותפות שלנו עם מיינץ, נקדם החלטות מושכלות יותר בתחום הבריאות ונעצים את המטופלים עם הנתונים הגנומיים שלהם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן