חדשות

מותג הרכב החשמלי היוקרתי VOYAH נחת באופן רשמי בנורבגיה

ב-10 במרץ 2022, VOYAH, מותג הרכב החשמלי היוקרתי של Dongfeng Group, נחת באופן רשמי בנורבגיה בצד “הענן”, בעת שנציגי China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp Co. LTDו-Norwegian Electric Way חתמו על מזכר לשיתוף פעולה. בהמשך לקוחות נורבגיים יזכו להצעות של מוצרי רכב חשמליים בעלי ביצועים גבוהים ועם ליווי של שירות מעולה.

VOYAH, New Journey, New Destination, Graphic: Business Wire

מא ליי, מנכ”ל Dongfeng Imp. & Exp Company, אמר בטקס החתימה, “המסע הזה לנורבגיה הוא הכניסה לשווקים בחו”ל של VOYAH. בעתיד, נתמקד במוצרים ובפלטפורמות של VOYAHבמגוון שווקים באירופה עבור הלקוחות”.

טורייה אלכסנדר סולאנד, מנכ”ל Electric Way Norway, אמר: “זה העונג שלנו לעבוד עם Dongfeng Motor, אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין, כדי להציג את VOYAH לקהל בנורבגיה, התחנה הראשונה באירופה. אנחנו נרגשים להראות לנורבגים את VOYAH FREE, מכונית פרימיום חשמלית יוקרתית ונוחה עם טווח טוב ורמת אבזור גבוהה, חוכמה וביצועים מעולים שאין ספק שיענו על הצרכים של הנורבגים”.

הנורבגים מחזיקים בשיעור הגבוה ביותר של כלי רכב חשמליים ברחבי העולם, מה שהופך אותו לנקודת המוצא של מותג רכבי האנרגיה החדשים הצומח ביותר בסין. Dongfeng Motor Groupהקימה צוות יצוא לאירופה, והוא משתף פעולה בתחומים שונים – מוצר, שיווק, קידום מותג, מימון פיננסי ושירות לאחר מכירות לקידום פרויקט VOYAH בחו”ל, וזה ישיק כאן את המסע האירופאי של Lantu כהשקעה הגדולה של Dongfeng Group.

VOYAH תפתח את אולם התצוגה הראשון שלה בקלינגנברגאטה, מרכז בירת נורבגיה אוסלו, ולאחר מכן תמשיך לפתוח אולמות תצוגה בערים אחרות, שם VOYAH יוצג ויוזמן באינטרנט. הדגם הראשון, VOYAH FREE, יושק בנורבגיה ביוני ויימסר ברבעון הרביעי.

על פי התוכנית, VOYAH תתרחב לשווקים באירופה, תשפר בהדרגה את פריסת המוצרים ותשפר את חוויית המוצר ואת שירות המשתמשים, תקים תווית “טכנולוגיה סינית” להגדלת המותג ברחבי העולם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן