חדשותחוץ

חברת קרורייטד חברה למעל 50 יצרני יין אירופיים ידועים בכדי לגייס כספים לטובת סיוע לאוקראינה

המפיקים הנחשקים בהם לואי רודרר קריסטל, דומיין מיו-קמוזט ודומיין דוג’אק מציעים בקבוקי יין למכירה פומבית המוערכים בשווי ראשוני טרום הפומבית ב -100,000 דולר

כל בקבוק שנמכר כולל גישה ל-NFT בלעדי המאמת אותנטיות, היסטוריית בעלות, וינטג’, מיקום כרם, זנים ועוד

ukraine fundraiser launch visual, קרדיט: יח״צ

המכירה הפומבית של “מכל הלב” של קרורייטד

יצרני היין המובילים בעולם נענים למשבר ההומניטרי באוקראינה באופן מקורי. חברת Crurated, זרוע קהיליית היין בלונדון, שייעודה הוא חיבור בין מומחים ובין המשובחים שביצרנים, הכריזה כי היא מקדישה את השבוע שבין 14-20 במרץ 2022 למכירה הפומבית “מכל הלב”, אירוע מקוון המעמיד למכירה יינות נדירים מבית היוצר של הידועים בתחום, על מנת לתת מענה לצרכיו ההומינטריים של העם האוקראיני. על היצרנים שנבחרו לתרום יינות למכירה הפומבית נמנים לואי רודרר קריסטל, דומן מיאו-קמוזה ודומן דוז’אק, בין היתר. ערכם הראשוני של מעל 250 בקבוקי יין טרם המכירה נאמד בסך 100,000 דולרים. רשימת היצרנים המשתתפים המלאה מופיעה מטה.

חברי קהיליית היין ואלה שאינם חבריה כאחד מוזמנים להשתתף ולהציע מחירים. המציעים המעוניינים מוזמנים לפתוח חשבון באתר www.crurated.com. אלה שאינם חברים יכולים להרשם למנוי אקספלורר חינם, אשר מאפשר לכל אדם לשלוח הצעת מחיר באמצעות פלטפורמת קרורייטד ולהשתתף באירוע גיוס הכספים.

כל הכספים שיגויסו במסגרת המכירה הפומבית יופצו לצלב האדום, לארגוני הצדקה Save the Children, UNHCR, UNICEF.

זאת ועוד, צוות חברת קרורייטד פיתח פלטפורמה ייחודית המציע ללקוחות אסימון NFT עם כל קניה. מאחר שהוא מתועד לתמיד בבלוקצ’יין, ה-NFT מאשר את אמיתות הבקבוק ומספק פרטים חשובים אחרים, לרבות היסטוריית בעלות, בציר, מיקום הכרם, זן ופרטים חשובים אחרים. הגישה אל ה-NFT קלה, תוך הקשה על טלפון תומך תקשורת טווח אפס או זיהוי בתדר רדיו. כמו כן, היסטוריית הבקבוק מתעדכנת באמצעות רישום בלוקצ’יין חדש כשהיין נמכר בשנית והאסימון עובר מלקוח ללקוח. החברה עושה שימוש בטכנולוגיית פוליגון לתקשורת טווח אפס ובלוקצ’יין.

“מדהים לראות את העולם מתאחד כדי לסייע לעם האוקראיני. יוזמת המכירה הפומבית שלנו מייצגת את התחושה שלי לגבי יין ויכולתו להציע מתנה כה נדיבה לעולם,” אמר אלפונסו דה גאיטנו, מייסד חברת Crurated. “כמו כן, הפלטפורמה שלנו מותאמת באופן מושלם ליוזמה זו, מכיוון שאנחנו מקצים אוטומטית אסימון חסר תחליף לכל בקבוק המובא אל המחסן שלנו ומועלה לפלטפורמה. אנו צופים מכירה פומבית מסעירה, עם תורמים נדיבים שיתנו כתף לטובת ההקלה במשבר ההומניטרי”.

“במשך למעלה מ-20 שנה, יש לנו קשר מיוחד עם אוקראינה וארגנו אירוע צדקה על מנת לסייע לרקדנים צעירים ולמשפחותיהם בלבוב. גייסנו גם כספים לטובת בית החולים בלבוב,” אמרו ז’אן-ניקולה ונטלי מיאו, ממיאו-קמוזה. “אחדים מהילדים שאירחנו בביתנו לחופשת הקיץ קרוב לוודאי בוגרים דיים כעת כדי להשתתף בלחימה, ואנו רועדים לנוכח המחשבה על מעורבותם במלחמה זו. אנו מקוים כי היינות המיוחדים כל כך שתרמנו למכירה הפומבית יתקבלו בהתאם ויסייעו במתן מענה לצרכיהם של אזרחי אוקראינה”.

ייננים ברמה עולמית אחרים המשתתפים במכירה הפומבית כוללים: לרמנדיר-ברנייה, פסקל אגרפרט, פייר פיטרס, סונן, ברשה ופילס, דויארד, מוסה פילס, סלון, וילמרט וסי, בילקרט-סלמון, ג’פרי, פייר-איב קולין-מורי, קרוליין קולין-מורי, רוברט גרופייר פר & פילס, ז’ורז’ מוגנרט-גיבורג, ארנו ביילאוט, דורוצ’ה, פורייר, דניס מורטה, דוג’אק, צ’אטו פאבי, טנוטה סט פונטי, Ceretto, מסולינו, פודרי אלדו קונטרנו, גרטמקו, קזנובה די נרי, צ’אצ’י פיקולומיני ד’אראגונה, ברטולו מסקארלו, ביונדי סנטי, ארג’יאנו, מסקארלו ג’וזפה אי פיגליו, איל מרונטו, ג’אקומו קונטרנו, מונטוורטין, טנוטה די טרינורו, אליו אלטרה, פונטאנפרדה, בורגוגנו ורוברטו וורסיו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן