חדשותישראל

לראשונה בישראל: תחרות מיס יוניברס הבינלאומית

התחרות תתקיים בדצמבר הקרוב בעיר אילת ותשודר בלמעלה מ-170 מדינות ברחבי העולם

שר התיירות, יואל רזבוזוב : “למרות האתגרים שמציבה בפנינו הקורונה יש ליצור עוגנים תיירותיים שיקדמו ויציגו את ישראל לעולם, ליום שאחרי הקורונה. תחרות מיס יוניברס היא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי אותו נקיים בישראל בכפוף ובהתאם לכל ההנחיות להן נידרש”.

תחרות היופי העולמית “מיס יוניברס” תתקיים לראשונה בתולדותיה בישראל. העיר אילת נבחרה להיות העיר המארחת של התחרות שתציין השנה 70 להיווסדה. 

הישראלים האמונים על הבאת תחרות מיס יוניברס לישראל הם המפיקים  טלי אשכולי ואסף בלכר והיא מתקיימת ע”י ארגון מיס יוניברס העולמי בשיתוף משרד התיירות הישראלי ועיריית אילת. המתמודדות אשר זכו בתואר מלכת היופי במדינתן, ויתחרו על התואר “מיס יוניברס 2021” תגענה לישראל ברכבת אווירית כבר בסוף חודש נובמבר. מדובר בשלושה שבועות של אירועים טלוויזיוניים, המשודרים בשידור חי וישיר לכל העולם וכוללים מופעי חצי גמר וגמר, תחרות השמלה הלאומית, ואירועי גאלה נוספים דוגמת אירוע השטיח האדום, אירועים לקהילה, אירועי צדקה ועוד. מנחה האירוע כמיטב המסורת, יהיה הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה הנודע סטיב הארווי.

לינק לדרייב עם כל החומרים לעיתונות: https://drive.google.com/drive/folders/11JNX-uuzOuZITWmQR65PnKnqmNsRUIy1

מידע נוסף על פעילותו של מיס יוניברס  ניתן למצוא באתר:  www.missuniverse.com

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן