חדשותעסקים

סונוביה מודיעה על מינוי של מר דיויד זליגמן לסמנכ״ל הכספים של החברה

לזליגמן נסיון עשיר של כ-25 שנים כסמנכ”ל כספים מתוכן 4 חברות ציבוריות בישראל וב – NASDAQ

לדברי יגאל זייתון, מנכ״ל החברה, ״אני שמח להודיע על מינוי סמנכ״ל כספים לחברה, מר דיויד זליגמן, אדם עתיר כישורים ובעל ניסיון רב כסמנכ״ל כספים של חברות ציבוריות, אני סמוך ובטוח כי מינויו של זליגמן יתרום רבות לסונוביה וכי זה יקדם את החברה ועסקיה ויתרום מניסיונו הרב במישור הכספים בכלל ומנסיונו בתחום בפרט.

זליגמן כיהן בין היתר כסמנכ״ל הכספים של 4 חברות ציבוריות – חברת לנאופטיקס, חברת רדויז’ן וחברת סינרון מדיקל וכן בחברת נור מקרופרינטרס, המייצרת מדפסות לתחום הטקסטיל ונמכרה ל-HP. שהיא חברה עם פרופיל פעילות דומה לסונוביה.
הידע העצום שרכש עם השנים בניהול חברות ציבוריות וחברות הזנק, יהווה נכס ענק אשר יעמוד לרשות סונוביה בדרך להפיכת החברה לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם בתחום הטקסטיל.״

חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה, מודיעה על מינויו מר דיויד זליגמן לסמנכ״ל הכספים של החברה. לזליגמן נסיון רב כסמנכ״ל כספים בחברות רבות, פרטיות וציבוריות, ישראליות ואמריקאיות וכן בחברות נסדא״קיות, הכולל הנפקות, גיוסי הון מיזוגים וניהול פיננסי ועיסקי.

בתפקידו האחרון, כיהן זליגמן כסמנכ״ל הכספים של חברת ווקאליס הלת’ בע”מ, חברה פרטית אשר פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לזיהוי בעיות בריאותיות דרך הקול, במהלכו היה שותף לשינוי עסקי בחברה שכלל חילוף שדרת ההנהלה, מיזוג חברות ותהליכי גיוס כספים מקרנות השקעה.
לפני כן, כיהן כסמנכ״ל הכספים של חברת YouAppi inc. כ-4 שנים. זליגמן הצטרף לחברה בשלביה המוקדמים והיה שותף לצמיחתה. למר דויד דליגמן תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן