חדשותעסקים

החטיבה המסחרית של ג’טקרפט מתרחבת באסיה

Jetcraft Commercial, חטיבת המטוסים המסחריים של ג’טקרפט, חברת המסחר העולמית במטוסים, מודיעה היום על מינויו של כריסטוף פוטוצקי לסגן נשיא המכירות.

פוטוצקי, שבסיסו בסינגפור, יתמוך בפעילות המסחרית הגלובלית של Jetcraft עם דגש על אזור אסיה. הוא מביא 20 שנות ניסיון בתעופה מסחרית לתפקידו, ולאחרונה שימש כראש אסיה-פסיפיק עבור Avions de Transport Regional) ATR) שם תיאם עסקאות עבור יותר מ -20% מכלל מכירות המטוסים.

Christophe Potocki, קרדיט: יח״צ

רפאל חדד, נשיא Jetcraft Commercial, אומר: “ככל שאנו ממשיכים להרחיב את טביעת הרגל הבינלאומית שלנו, חיוני שיהיה לנו את הצוות הנכון כדי להניע עסקאות מסחריות ברחבי אסיה ומעבר לה.

“הניסיון המרשים של פוטוצקי במכירות מטוסים וכישוריו בשיווק, אסטרטגיה ותמיכת לקוחות מספקים תמהיל מבטיח להמשך הצמיחה בפעילות המסחרית העולמית. אנו בטוחים שמינויו ישפיע על הקבוצה”.

חברת Jetcraft Commercial הושקה בשנת 2015, תוך ניצול הנוכחות והניסיון הבינלאומיים הקיימים של Jetcraft כדי להציע ללקוחות שותף זריז בקהילת מכירות המטוסים המסחריים והליסינג. עם מלאי מגוון, הכולל מטוסים מאיירבוס, בואינג, בומברדייה, דה הבילנד קנדה, אמבראר ואחרים, ל-Jetcraft Commercial יש רקורד מוכח של רכש והצבת מטוסים מסחריים ברחבי העולם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן