בריאותחדשות

לומניס מאיצה השקעות בחטיבות הרפואה האסתטית ורפואת העיניים

  • ההשקעות מתמקדות בהרחבת פעילויות המחקר והפיתוח, ביצירת מנועי פעילות חדשים, מכירות בינלאומיות ובפיתוח ההון האנושי של החברה, לרבות גיוס של עשרות עובדים חדשים.
  • “מהלך מרגש לקראת עתיד מזהיר” עבור מובילת השוק בשני התחומים.

לומניס, מובילה עולמית בתחום מכשור רפואי מבוסס-אנרגיה ליישומים זעיר פולשניים בתחומי רפואה אסתטית ורפואת עיניים הודיעה היום על השלמת מכירת החטיבה הכירורגית של החברה לענקית המכשור הרפואי העולמית, Boston Scientific (NYSE: BSX), בסכום של 1.07 מיליארד דולר. 

בכוונת בוסטון סיינטיפיק לחזק ולהפוך את פעילות החטיבה הכירורגית בארץ למרכז מצוינות עולמי עבורה בתחום טכנולוגיות הלייזר לשימושים כירורגיים. לומניס היא חלוצה עולמית בתחום ועומדת מאחורי טכנולוגיות הלייזר בהן עושים שימוש בתחומים אלה, לרבות באמצעות טכנולוגיית הדגל Moses™, המקנה יתרונות קליניים וכלכליים משמעותיים. 

לומניס מעסיקה מעל ל-1000 עובדים ברחבי העולם, מטה החברה נמצא בישראל (עם משרדים בת”א וביקנעם) ולחברה משרדים בעמק הסיליקון ובעוד עשרות מדינות ברחבי העולם. לחברה מרכזי פיתוח בישראל, בארה”ב ובאירופה, ושיווק מוצריה מתבצע בכמאה מדינות ברחבי העולם. כעת, לומניס תמקד ותמשיך להאיץ השקעות בחטיבות הרפואה האסתטית ורפואת העיניים, הצומחות במהירות, תוך כדי הגדלת השקעות במחקר ובפיתוח, בערוצי המכירות והשיווק הגלובאליים ובפיתוח העסקי. כחלק מתהליך ההתרחבות והאצת ההשקעות, החברה מגייסת כרגע עשרות עובדים בכל תחומי הפעילות והמחלקות השונות.

עתה, עם המיקוד המחודש של החברה, לומניס מתרחבת וממשיכה בצמיחה מהירה בתחומי פעילות הרפואה אסתטית ורפואת העיניים ומעמיקה התמקדותה בעולמות הhealthcare מבוססי הלייף סטייל בדגש על טרנספורמציה דיגיטלית, שינוי וייעול תהליכי המכירה, ומיקוד “בצרכני קצה”.  

לומניס השיקה בשנה האחרונה את SmoothGlo, טיפול חדשני לחידוש העור המבוסס על שתי טכנולוגיות מובילות שפותחו על ידי החברה, ואת מוצר הדגל – OptiLight, מוצר מהפכני , עם אישור FDA ראשון מסוגו לטיפול בעין יבשה, לשוק רפואת העיניים ומתכוונת להשיק מספר מוצרים נוספים בשנה הקרובה ולהמשיך ולחזק את מובילותה בחדשנות טכנולוגית.

בנוסף לפעילות החטיבות לעיל, חברת הבת הישראלית של לומניס, Pollogen, הינה פורצת דרך בתחום המכשירים האסתטיים הביתיים המובססים טכנולוגיית RF עם מותג מוביל בסין ובשווקים אחרים. 

“רכישת החטיבה הכירורגית של לומניס על-ידי Boston Scientific – לרבות פורטפוליו המוצרים החזקים שלה, הצוות הגלובאלי ומרכז המצוינות הישראלי של לייזר לשימושים כירורגיים – מהווה אבן דרך מרכזית והבעת אמון עצומה בכל מה שבנינו. היום עשינו צעד מרגש לקראת עתיד מזהיר עבור כולנו כאן בלומניס”, אמרה מנכ”לית לומניס, ציפי עוזר-ערמון. “בשנים האחרונות פיתחנו והצגנו מספר רב של פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך שהגדירו מחדש את התעשייה שלנו ויצרו פלחי שוק חדשים לחלוטין וכעת אנו מתכננים להמשיך את ההצלחה הזו להתרחבות מואצת בעסקי האסתטיקה ורפואת העיניים שלנו. בכוונתנו להשקיע ולהגדיל את הצוותים המקומיים והגלובאליים יוצאי הדופן שלנו, שהפכו את החדשנות והובלת השוק לערכים המרכזיים המגדירים את לומניס”. 

עוד הוסיפה עוזר-ערמון כי “לומניס מחויבת כתמיד לאיכות, שירות ומצוינות, שלקוחותיה, שותפיה העסקיים ומטופליה הורגלו אליהם. בחודשים ובשנים הבאות, אנו מתכננים להאיץ משמעותית את השקעתנו בתחומים אלה ולהתבסס על סל הפתרונות האיכותיים שלנו ליצירת מוצרים, שירותים ויכולות דיגיטליות חדשים וחדשניים”.  

לאתר החברה

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן