חדשותעסקים

סנדרה קלוז התמנתה לדירקטוריון מעבדות דנטה

Dante Labs, מובילה עולמית בגנומיקה וברפואה מדויקת, הודיעה היום על מינויה של סנדרה קלוז, Ph.D., לחברה במועצת המנהלים שלה. סנדרה הייתה בעבר מנהלת אסטרטגיית האבחון הראשית ב-Invitae, חברת גנטיקה רפואית מובילה, שרכשה את ArcherDX בשנת 2020.

“אני נרגשת לקבל בברכה את סנדרה קלוז למועצת המנהלים של Dante Labs“, אמרה אנדראה ריפוסאטי, מנכ”לית דנטה לאבס. “המומחיות של סנדרה בהובלת מאמצים אסטרטגיים לספק מידע רפואי מעשי ומותאם אישית יותר השפיעה על ההחלטות הרפואיות של אנשים, והמנהיגות שלה בתחום תהיה תוספת חשובה לדירקטוריון שלנו כאשר נרחיב את היכולות של צד האבחון של העסק שלנו”.

ד”ר קלוז הצהירה, “אני שמחה מאוד להצטרף לדירקטוריון של דנטה בתקופה מרגשת זו כדי לעזור להאיץ את האבחון בתחום הבריאות, במיוחד במחלות נדירות ואונקולוגיה שבהן התערבות מוקדמת כל כך חיונית לתוצאות בריאותיות טובות יותר”.

ד”ר קלוז היא מובילה מנוסה בהנעת איכות, רגולציה ואסטרטגיה עסקית לצמיחת חברות אבחון בקנה מידה עולמי. עבודתה ב- Invitae התמקדה בהובלת מאמצי אסטרטגיית אבחון בצוות האונקולוגי, לאחר שהצטרפה ל- Invitae באמצעות רכישת ArcherDX, שם שימשה סגנית נשיא בכירה לאיכות, רגולציה ואסטרטגיה עסקית. לפני כן כיהנה ד”ר קלוז כמנכ”לית ויועצת עצמאית ב-GenEngine, חברת מידע המספקת טכנולוגיה ושירותים התומכים בגנטיקה. לפני עבודתה ב-GenEngine מילאה ד”ר קלוז מספר תפקידים בביוטכנולוגיה וביופארמה. ד”ר קלוז תצטרף למנהל התפעול הראשי של אילומינה בוב רגוסה, למארק מורגן מ- GRAIL SVP ולמארק ואן אואן, מנהל התפעול הראשי של Pacific Biosciences  ולמועצת המנהלים של Dante Labs.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן