חדשותישראל

לאחר השקעה של כ-20 מיליון ₪: רשת מלונות רימונים פותחת מחדש את מלון ‘שני’ במרכז ירושלים

לאחר תקופה בה היה סגור, עם משבר הקורונה ועם שיפוץ ארוך במסגרתו שינה המלון את פניו, פותחת רשת מלונות רימונים מחדש את מלון ‘שני’ לקהל הרחב בהרצה ויוצאת במבצע השקה מיוחד

מלון ‘שני’ בירושלים נמצא במיקום אטרקטיבי במרכזה של העיר, בין רחוב שמאי להלל. טרם השיפוץ, עם רכישת המלון בינואר 2020 כלל המלון 51 חדרים הפרושים על פני 4 קומות ולאחר השקעה משמעותית של כ-20 מיליון ₪ על ידי רשת מלונות רימונים ומשפחת בלייה, ישנה המלון את פניו עם 2 קומות חדשות שנוספו ובהן 32 חדרים (שישלימו סך של 83 חדרים במלון כולו), בתוכם חדרים משפחתיים גדולים וחדרים זוגיים, לצד שיפוץ משמעותי של כל החדרים הקיימים, בניית אולם וחדר אוכל בשרי וחלבי המאפשר גם קיום כנסים ואירועים. 

חדרי האוכל והאולמות החדשים ייפתחו בתחילת החודש הבא (1.12) כאשר במהלך החודש הקרוב תציע הרשת שוברים לארוחת בוקר במסעדות ובתי קפה במרכז העיר והחדרים בקומות העליונות ייפתחו לקהל הרחב החל מ-1.1.22.  

השקת המלון, מימין לשמאל: עמית ושירה פורת, בעלי הרשת, עופר חיות, מנכל הרשת, עפרה בוקובזה, מנהלת מלון שני, קרדיט: סטודיו SP

לרגל הפתיחה בהרצה, מציעה רשת מלונות רימונים מבצע השקה מיוחד של 50% הנחה על לינה באמצע השבוע עד לחודש מרץ – החל מ350 ₪ לזוג על בסיס לינה בלבד. 

מלון ‘שני’ הוא המלון שני בירושלים של עמית פורת בעלי רשת מלונות רימונים והוא מצטרף אל מלון הבוטיק ‘הלני’ של רשת מלונות אוליב. פתיחת המלון המחודשת מגיעה בצמוד לפתיחת התיירות הנכנסת לישראל והמלון צפוי לארח תיירים רבים בחודשים הקרובים. 

לדברי עופר חיות, מנכ”ל רשתות המלונות אוליב ורימונים: “פתיחתו של המלון היא דריסת רגל מחודשת  של רשת רימונים במרכז העיר ירושלים עם מוצר ייחודי – קשה מאוד למצוא מלונות במרכז העיר בהם יש חדרים גדולים שמתאימים למשפחות לצד אולמות וחדרי אוכל עם כשרות, ועוד במחירים הנוחים המאפיינים את הרשתות שלנו. המלון יושלם לחלוטין בחודשיים הקרובים ויהיה נקודת משיכה לקהל מבקרים גדול. כחלק מאסטרטגיית הפיתוח שלנו, בכוונתנו להגדיל את היקף המלונות והחדרים בירושלים ל-300 חדרים בתוך 3 שנים”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן