חדשותנדל"ן ותשתיות

לאור ההצלחה – אאורה והייטקזון שוב משתפים פעולה

מאות יחידות דיור ישווקו להייטקיסטים בהנחה של מאות אלפי ש”ח לדירה

לאחר ששיתוף הפעולה בין יזמית הנדל”ן – אאורה ומועדון הצרכנות של ההייטקיסטים – הייטקזון, הוכתר כהצלחה בשיא הקורונה ב- 2020, חוזר מבצע  נוסף למכירת מאות יחידות דיור ב-11 פרויקטים שונים של חברת אאורה בכל רחבי הארץ. המבצע הבלעדי יכלול מגוון רחב של דירות מ- 3 חדרים ועד פנטהאוזים יוקרתיים. ההנחה לדירה תגיע לסכום של עד 300 אלף שקלים, ובתנאי מימון נוחים להייטקיסטים.

הפרויקטים שישתתפו במבצע הם: אונו ואלי בקריית אונו, אאורה רמת חן ברמת גן, הגנים התלויים ביהוד-מונוסון, אאורה רמת השרון, אאורה חדרה סיטי, אאורה נחל פרת חדרה, אאורה בן שמן, מתחם הרוא”ה ברמת גן, פרויקט אאורה חולון 3700. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה תינתן קדימות ברכישת דירה בפרויקטים שטרם יצאו לשיווק לקהל הרחב- אאורה ג’ החדשה ברמת אביב ופרויקט אאורה גבעתיים.
כך למשל, דירת 5 חדרים ברחוב הרוא”ה ר”ג מוצעת למכירה ב2.89מיליון ₪ במקום 3.06 מיליון ₪.

דירת 6 חדרים בפרויקט הגנים התלויים, תימכר ב 2.96מיל’ במקום 3.142 מיל’ ₪.

ופנטהאוז מפואר בפרויקט אונו ואלי בקריית אונו יימכר ב5 מיליון ₪ במקום 5.3 מיליון ₪.

עו”ד יעקב אטרקצ’י, מנכ”ל ובעלים של חברת אאורה: “בשנה האחרונה ראינו עלייה משמעותית במכירת הדירות לקהל ההייטקיסטים ומשפחותיהם. שיתוף הפעולה עם הייטקזון הוכיח עצמו בעבר מכיוון שהקהל הזה יודע להעריך את הפרויקטים האיכותיים שאנו בונים מבחינת איכות הבנייה והן מבחינת אזורי הביקוש. חשוב לנו באאורה לייצר מעטפת שלמה מודרנית שתתאים למשפחות צעירות – גני ילדים, פארקים וגנים ציבוריים לצד קרבה למוסדות חינוך ונתיבי תחבורה ראשיים. אאורה הייתה מהחברות הראשונות שדאגו לחללי עבודה משותפים ובנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מה שהתברר כחיוני בתקופת הקורונה ועליית שיעור העבודה מן הבית”.

דגן רונן, מנכ”ל משותף של ‘הייטקזון’, מדגיש כי החל ב 19.9 כל הפרויקטים האלה משווקים במחירים בלעדיים רק לחברי הייטקזון למשך כחודשיים. בנוסף, לגבי גבעתיים, ותל אביב מדובר למעשה בהשקה של מכירת הפרוקטים כך שעובדי ההייטק יהנו מראשוניות.

לדברי דגן רונן, “בחלק מהפרויקטים אנו נפגשים שוב לאחר שהייטקזון שיווקה בהצלחה את שלב א’ של הפרויקטים וכעת אאורה ממשיכה יחד איתנו בשיווק השלבים הנוספים של הפרויקטים כמו למשל בקרית אונו, יהוד מונוסון ואחרים”.
לדבריו, ברבעון האחרון, מחירי הנדל”ן, המושפעים מאוד מהמחסור בקרקעות במדינה ועליית מדד תשומות הבנייה, זינקו בצורה משמעותית. שיתוף פעולה שכזה, מיטיב עם אנשי ההייטק המעוניינים לרכוש דירות במחירים אטרקטיביים. בשנים האחרונות המועדון שיווק עשרות פרויקטי נדלן והצליח למכור אלפי יחידות דיור בהטבות בלעדיות לעובדי ההייטק בישראל. ב’הייטק-זון’ חברים למעלה מ- 300,000 עובדים המועסקים בכ-1,000 חברות וכשהם מאוגדים ביחד הם מהווים כוח קנייה חזק”. למרות היותו של המועדון מחוזר בקרב היזמים, בהייטקזון מספרים כי הפרויקטים אותם בוחרים לשווק, רק לאחר שבדקו שהם מתאימים להייטקיסטים מבחינת מיקום הפרויקט, אורח חייהם ואופי עבודתם וכן שההטבה שהיזם מציע לחברי המועדון אמיתית. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן