חדשות

ירידה בפעילות מנטרלת במעבדה של ADG20 נגד הווריאנט Omicron SARS-CoV-2

נתוני מעבדה הוכיחו כי מוטציות אומיקרון בודדות לא היו קשורות ל-ADG20 Escape אינם מתורגמים לאומיקרון אותנטית ולבדיקות פסאודווירוס

Adagio Therapeutics, Inc, (נאסד”ק: ADGI) חברה ביו-פרמה בשלב קליני המתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של פתרונות מבוססי נוגדנים למחלות זיהומיות עם פוטנציאל מגיפה, סיפקה היום עדכון בעקבות ניתוחים חיצוניים במעבדה להערכת פעילות נטרול של ADG20 מול וריאנטOmicron SARS-CoV-2. נתוני המעבדה שנוצרו באמצעות בדיקות אותנטיות ופסאודווירוסיות של גרסת Omicron מראים ירידה גדולה פי 300 בפעילות בנטרול ADG20 נגד Omicron. ניתוחים נוספים נמשכים, והחברה מתכננת להתקשר עם סוכנויות רגולטוריות וממשלות כדי להעריך את התפקיד ש ADG20 יכול לפעול עבור מניעה וטיפול של קוביד-19, במיוחד עםההבנה של התעשייה של האפידמיולוגיה וההשפעה של Omicron וגרסאות חדשות של התפתחויות פוטנציאליות.

“בשל האופי השמור והחיסון של האפיטופ המוכר על ידי ADG20, ציפינו כי ADG20 ישמור על פעילות מנטרלת נגד Omicron, עולה בקנה אחד עם הפעילות שנצפו במודלים במעבדה עם כל גרסאות בעייתיות ידועות אחרות”, אמר ד”ר טילמן גרנגרוס, מנכ”ל אדג’יו. “בעוד המוטציות הבודדות הקיימות בתחום הקישור לקולטן אומיקרון לא היו קשורות ליציאה מ- ADG20 בהקשר של זן מקורי של הנגיף, נתונים חדשים מראים כי השילוב של מוטציות הקיימות בחלבון ספייק אומיקרון הוביל לירידה בנטרול ADG20 שלא הוצע על ידי נתונים קודמים. השכיחות המתמשכת של גרסת הדלתא בארה”ב ובמדינות אחרות, האבולוציה של גרסאות SARS-CoV-2 ופוטנציאל עתידי של נגיפי קורונה פירושם צורך במספר רב של גישות ונגישות. עם צוות מומחים המחויב לקידום פתרונות נוגדנים הנלחמים במגפה חסרת התקדים הזו ובמאזן חזק, אנו מבצעים ניתוחים נוספים כדי להעריך את הדרך האופטימלית עם ADG20 כאפשרות מניעתית וטיפולית לקוביד-19”.

ADG20 הוא נוגדן חד שבטי חוקר (mAb) שנועד לספק פעילות נטרול רחבה וחזקה נגד SARS-CoV-2, כולל גרסאות למניעה וטיפול של קוביד-19 עם משך הגנה פוטנציאלי עד שנה אחת עם זריקה אחת. במחקרים במעבדה שנחשפו בעבר, ADG20 שמרה על פעילות כנגד גרסאות קודמות כולל אלפא, בטא, דלתא וגמא. בנוסף, נתוני חוץ הדגימו פעילות נטרול נשמרת של ADG20 מול פאנל מגוון של גרסאות SARS-CoV-2 במחזור, כולל גרסאות למבדה, מו ודלתא פלוס. הבטיחות והיעילות של ADG20 לא נקבעו, ו- ADG20 אינו מורשה או מאושר לשימוש בכל מדינה.

Adagio בוחנת כעת ADG20 בניסויים קליניים שלב 2/3 גלובליים הן למניעה והן לטיפולבקוביד-19. בהתבסס על ממצאי האבחנה הקשורים לאומיקרון. Adagio מתכננת להשהות אתגיוס החולים בניסוי הטיפול שלב 2/3 COVID-19 שלה באתרים קליניים בדרום אפריקה, שם אומיקרון הופיע כגרסה הדומיננטית. Adagio בוחנת את השלבים הבאים עבור תוכנית ADG20 שלה.

ניתוחי המעבדה נערכו גם ב- ADG10, mAb שני בפיתוח, אשר הראה פעילות נטרול מינימלית נגד גרסת אומיקרון הן בבדיקות נטרול אותנטיים והן בדיקות נטרול פסאודווירוס.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן