חדשות

חיים שני מסיים את כהונתו בסלברייט עם כניסתה של החברה לשלב הצמיחה הבא

Cellebrite DI Ltd סלברייט (נאסד”ק: CLBT) מובילה בפתרונות חקירה דיגיטליים מובילים למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום כי חיים שני (Haim Shani ) פורש מתפקידו כדירקטור בחברה, בתוקף מיידי. חיים שני היה חבר דירקטוריון מאז 2019, כולל שנתיים כיו”ר מאוגוסט 2021 עד אוגוסט 2023.

על עזיבתו אמר חיים שני: “קצב ההתקדמות ב- Cellebrite בשנה האחרונה היה יוצא דופן. כאשר Cellebrite עוברת לשלב הבא של צמיחה והובלת שוק, אני מאמין שזה הרגע הנכון עבורי לסיים את שירות מועצת המנהלים שלי. אני עוזב בגאווה על הישגי החברה ובביטחון שהחברה ממוצבת היטב ליהנות מהצלחה נוספת”.

יוסי כרמיל (Yossi Carmil), מנכ”ל Cellebrite, הביע את תודתו על תרומתו של חיים שני: “חיים היה חלק בלתי נפרד מהמסע שלנו, וסיפק ליווי אסטרטגי שהיה חיוני להישגים שלנו. בשם מועצת המנהלים וכל צוות Cellebrite, אני רוצה להודות לו על מסירותו ותרומתו רבת ההשפעה. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך”.

לאחר עזיבתו של חיים שני, דירקטוריון Cellebrite יכלול תשעה דירקטורים.

Cellebrite מתקדמת כמובילה עולמית בפתרונות חקירה דיגיטליים, המחויבת לאפשר ללקוחותיה לשלוט במורכבות של חקירות דיגיטליות המאושרות על פי חוק. מועצת המנהלים וצוות ההנהלה ממשיכים להתמקד בטיפול בצרכים המתפתחים של בסיס הלקוחות הגלובלי הרחב שלה באמצעות חדשנות מתמשכת ויוזמות יציאה לשוק והרחבת עסקיה ברחבי העולם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן