חדשותישראל

חיזוק נוסף לחברת NRX – ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו מצטרף כחבר דירקטוריון החברה

חברת הפארמה NRX היא החברה שנבחרה ע”י משרד הביטחון והמכון הביולוגי להוביל את סיום הניסוי והפצת Brilife בישראל ובעולם, החיסון הישראלי נגד קורונה

היום ראשון 29.8, מודיעה חברת NRX על מינויו של תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר לחבר דירקטוריון  החברה. 

חברת NeuroRX היא חברת תרופות בינלאומית, אשר פועלת בישראל וכן נסחרת בנסד”ק, נוסדה ומנוהלת על ידי ד”ר ג’ונתן ג’אביט. חברת NRx מייצרת טיפולים חדשניים ומצילי חיים בתחום הקורונה ובריאות הנפש המיועדים לאלו המתמודדים עם מחלות שטרם נמצאו עבורן טיפולים או תרופות לשינוי  מצבם. החברה  מיישמת את המומחיות הקלינית והמדעית הייחודית שלה בשיתוף עם מומחים רפואיים מובילים בעולם, בכדי לפתח פתרונות למצבים רפואיים ללא טיפולים. 

לאחרונה נבחרה החברה ע”י משרד הביטחון להוביל את המשך הניסוי הקליני ואת האישורים הרגולטוריים הבינלאומיים לקראת תהליך המסחור של החיסון נגד קורונה של המכון הביולוגי והפצתו בעולם.

תמיר פרדו, דירקטור בNRX: “אני שמח על ההזדמנות להמשיך ולפעול למען המדינה, הצלחתם של פיתוחים כחול לבן ובוודאי במלחמה בקורונה היא הצלחה לכולנו. החיסון נגד הקורונה הוא כיפת הבריאות של ישראל לעולם. יש לנו את הידע והמוחות הטובים ביותר בעולם ואני יחד עם כל הצוות המוביל את NRX נעשה הכל על מנת להבטיח את הצלחת החיסון כמו גם פיתוחים נוספים של החברה”. 

ד”ר ג’ונתן ג’אביט, מנכ”ל NRX: “בזכות החיסון הישראלי מאות מיליונים של אנשים בכל רחבי העולם יזכו גם הם להיות מחוסנים בפני הנגיף שגרם לפנדמיה עולמית. החיסונים עד כה הראו תוצאות מבטיחות ובעוד שבועות ספורים נתחיל במערך חיסונים נרחב בגיאורגיה ואוקראינה של הניסוי הקליני. תמיר פרדו, הוא תוספת מבורכת לדירקטוריון שלנו ואין לנו ספק כי הידע והניסיון שלו בתחום הבינלאומי יהוו פריצת דרך משמעותית בהפצת החיסון בכל העולם”.

כאמור בשנים 2011 – 2016 שימש פרדו בתפקיד ראש המוסד, אליו הגיע לאחר שורה של תפקידים בארגון.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן