בריאותחדשות

חובה לבצע בדיקה לפני טיסה ליוצאים לאוקראינה

משרד הבריאות מעדכן את שינויי תקנות התעופה ובהתאם לכך החל מיום 29/8/21 ועד 6/9/21 (כשבוע לפני ראש שנה) תהיה חובה לבצע בדיקה לפני טסה ליוצאים לאוקראינה לרבות מחוסנים ומחלימים.

עיקרי השינויים בתקנות התעופה

  • יוארך תוקף התקנות עד ליום 20.9.21.
  • כהוראת שעה שתחול מיום 29.8.21 עד יום 6.9.21 (כשבוע לפני ראש השנה) ישנה חובת בדיקה לפני טיסה היוצאת לאוקראינה, לרבות מחוסנים ומחלימים שנכון לעכשיו לא נדרשים להיבדק בשגרה לפני טיסה יוצאת.
  • נקבע כי מפעיל אווירי לא יתיר עליה לטיסה לאוקראינה ללא ממצא כאמור.
  • נקבע עבירה פלילית ומנהלית על הפרתן של חובות אלו.
  • נקבע כי ועדת חריגים תוכל לאשר בקשה לפטור מבדיקת PCR במקרה של אדם שהחלים זמן קצר לפני הנסיעה, ויכול לצאת חיובי בבדיקת PCR למרות זאת.

יצוין כי אין בפטור האמור כדי להעיד על כך שאוקראינה לא תדרוש מאותו אדם PCR שלילי.

קישורים שימושיים

הגשת בקשת פטור מבדיקה

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן