חדשות

חברת סטארט-אפ הסייבר Zero Networks הכפילה את המכירות בארה”ב

ומגייסת עובדים נוספים בארץ ובחו”ל

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks, ספקית מובילה של פתרונות Zero Trust לאבטחת רשת וזהויות משתמשים, הכפילה את מכירות החברה בארה”ב ברבעון הראשון של 2024 ביחס לרבעון הקודם (הרבעון הרביעי של שנת 2023). החברה הכפילה בשנה האחרונה את צוות המכירות בארה”ב שמונה כיום 20 עובדים ומתכוונת להכפיל בשנה הקרובה את מרכז המכירות בארה”ב על מנת להאיץ את הצמיחה. זירו צפויה לגייס בשנה הקרובה עשרות עובדים בישראל ובארה”ב למשרות נוספות של מפתחים, אנליסטים, QA, תמיכה, מכירות ועוד. 

בעקבות התרחבות צוות המכירות בארה”ב ערכה זירו בתחילת אפריל אירוע Sales Kickoff של שלושה ימים בטמפה, פלורידה, בו נפגשו לראשונה פנים אל פנים כל צוותי המכירות, שיווק ושירות של החברה, ביניהם עובדים רבים שהצטרפו לאחרונה. האירוע קיבץ את צוותי החברה בתחום מישראל, אירופה ורחבי ארה”ב.  

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ”ל Zero Networks: “נצלנו את הזמן על מנת להכיר את כל העובדים החדשים שהצטרפו לאחרונה בעקבות הכפלת הצוות בארה”ב, לחדד לכולנו את חזון החברה, את יעדי הצמיחה שלנו בשנה הקרובה, ולבניית תהליכים חוצי ארגון”. לקונישוק הוסיף: “פתרון אבטחת הסייבר שלנו חודר במהירות ללב המגזר העסקי באירופה וארה”ב ואנו מחפשים מומחים טכנולוגיים, מומחי סייבר ואנשי ונשות מקצוע בתחומים נוספים שיתמכו בצמיחה הגלובלית המואצת שלנו. העובדים החדשים והקיימים יגביהו את רף ההישגים בשנת 2024”. 

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר- כיצד למנוע, ולא “רק” להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי – ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות  להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

Zero Networks נוסדה בשנת 2019 ומנוהלת על ידי בני לקונישוק (מנכ”ל) ואמיר פרנקל (סמנכ”ל הטכנולוגיות). החברה גייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר, מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023. החברה מעסיקה כיום 55 עובדים, 35 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה”ב ובאירופה. 

הפתרון של Zero Networks הושק במרץ 2022 ולאור יכולותיו החלוציות הוא זכה בהצלחה יוצאת דופן בשוק העולמי. מכירות החברה הגיעו בתוך 9 חודשים מההשקה למיליוני דולרים וצמחו בשנה השנייה פי 5 והיא צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה”ב, אירופה והמזרח התיכון, ובכללם בנקים מסחריים ובנקי השקעות גלובליים, קמעונאים גדולים מארה”ב, תאגידי ייצור גדולים, חברות בתחומי הספנות, בתי חולים, משרדי עורכי דין, חברות בנייה וטלקום וכן מוסדות במגזר הציבורי.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן