בריאותחדשות

חברת המכשור הרפואי אנויזן מדיקל מרחיבה את פעילותה בארצות הברית

תמכור 6 מערכות ENvue ואלפי צינורות הזנה לרשת בתי החולים Inova הפועלת בצפון וירג’יניה

חברת אנויז’ן מדיקל, המשווקת ומוכרת מערכות ניווט אלקטרומגנטיות מתקדמות המסייעות לצוות הרפואי המטפל בהחדרת צינור הזנה תוך גופי באופן יעיל ובטוח המונע סיכונים וסיבוכים רפואיים, מדווחת כי רשת בתי החולים האמריקאית  Inova תרכוש 6 מערכות  ENvue וכאלפי מוצרים מתכלים (זונדות) מידי שנה עבור חמשת בתי החולים שלה. 

מערכת ENvue משמשת להחדרת צינור הזנה לגוף לצורך מתן תזונה למטופלים, בין השאר מורדמים ומונשמים, באמצעות חיישנים ומערכת ניווט. בכך מרחיבה אנויז’ן את פעילותה בשוק היעד המרכזי של החברה בארה”ב, אשר כוללת פעילות ב-16 בתי חולים.

המערכת אשר אושרה בשנת 2019 על ידי ה-FDA, מבוססת על טכנולוגיית ניווט אלקטרומגנטית המסייעת לצוות המטפל בהחדרת צינור ההזנה למערכת העיכול של המטופל, תוך תצוגת המיקום המדויק של צינור ההזנה על גבי מסך. למערכת יתרונות רבים על פני השיטה הנפוצה כיום של החדרת צינור ה”זונדה” דרך האף או הפה, המתבצעת בצורה עיוורת ללא ניווט, ובהסתמכות בלעדית על מיומנות הצוות המטפל.

כ-33 מיליון זונדות מוחדרות למטופלים בכל שנה ברחבי העולם. מאחר ולא קיימות מערכות הנחייה המסייעות לצוות המטפל בבתי החולים, למעלה מ-1.5 מיליון זונדות בשנה (כ-5%) לא מוחדרות למערכת העיכול אלא לריאה, דבר היכול להוביל לזיהום ומקרי מוות. 

Inova הינה ספקית שירותי בריאות בווירג’יניה המספקת שירותי בריאות למעל ל-2 מיליון מטופלים בשנה. צוות Inova מונה 18,000 עובדים ברשת, הכוללת חמישה בתי חולים וקרוב ל-2,000 מיטות אשפוז. בתי החולים של Inova זוכים באופן קבוע לציונים לשבח מצד המרכזים לשירותי בריאות (CMS) של ארה”ב ואף זכו בפרס “בית החולים הטוב ביותר” וכן בציון הגבוה היותר בבטיחות בתי חולים של Leapfrog. כמו כן מפעילה Inova את מרכז הטראומה דרגה 1 היחיד בצפון וירג’יניה.

ד”ר דורון בסר מייסד ומנכ”ל אנויז’ן, מסר: “אנו רואים בהסכם עם Inova הבעת אמון נוספת מצד גורם רפואי חשוב בארה”ב במערכת ה-ENvue וביתרון הטכנולוגי והתחרותי שלנו. אנו מזהים צורך גובר בפתרון הדמיית הניווט התוך גופי כמענה רפואי מועדף ובטוח עבור פרוצדורות של הכנסת צינור הזנה במטופלים לאחר ניתוח ובמונשמים. נמשיך לפעול להאצת קצב המכירות ולהרחבת פריסת מערכות החברה בשוק האמריקאי”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן