חדשותישראל

חברת האגרו-טק הישראלית, זעפרן טק, זכתה במענק של 3 מיליון ש”ח מרשות החדשנות

זעפרן טק, חברת האגרו-טק הישראלית שנמצאת בימים אלה בדרך לבורסת תל אביב כחברת מו”פ, פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור זעפרן בתנאי מעבדה. לאחרונה זכתה החברה במענק של 3 מיליון ש”ח מהמדען הראשי, שיוקצו לתמיכה במאמצי המו”פ שלה בגידול זעפרן מתורבת

חברת האגרו-טק הישראלית פורצת הדרך, זעפרן טק, זכתה לאחרונה במענק של 3 מיליון ש”ח מרשות החדשנות
(המדען הראשי). זעפרן טק הינה חברה בת של סידו האמריקאית הנסחרת בבורסה בארצות הברית תחת השם
(SEEDO (OTC: SEDO. 

כספי המענק יאפשרו לחברה להאיץ את תוכניות המו”פ שלה העוסקים בפרוטוקולים לגידול זעפרן באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של החברה וגידול זעפרן בתנאי מעבדה. כמו כן, כספי המענק יוקצו להרחבת מתקני החברה ויאפשרו לה לגדל יותר זעפרן לשימוש מסחרי. 

עצם המענק יקרב את החברה יותר מתמיד להשגת המשימה שלה לחולל מהפכה בשוק הזעפרן, שוק הנאמד במיליארדי דולרים, זאת על ידי הבאת אספקה בקנה מידה גדול יותר של התבלין לשוק. 

רשות החדשנות היא סוכנות עצמאית במימון ציבורי, שהוקמה במטרה לספק פלטפורמות מימון שמטרתן לתת מענה יעיל לאקוסיסטם של החדשנות. מענק זה ממחיש את ההכרה של רשות החדשנות בחדשנות והפוטנציאל של הטכנולוגיה והפתרונות שמציעה החברה. 

דיויד פריידנברג, מנכ״ל SEDO ו-Saffron Tech. קרדיט: יח״צ

דיויד פריידנברג, מנכ”ל החברה מציין: “אנו גאים ונרגשים לקבל מימון מרשות החדשנות והכרה בפיתרון החדשני פורץ הדרך של החברה. בעידן החדש של החקלאות, כזה שמשלב טכנולוגיה חדשנית בתהליך גידול הצמח, יש היגיון רב בכך שרשות החדשנות תתמוך במאמצי החשיבה קדימה של החברה. זעפרן הוא רק ההתחלה והמענק הנדיב הזה יעזור לנו להתקדם עוד יותר בתוכניות העסקיות שלנו. רשות החדשנות בוחנת אלפי חברות מדע חדשות וחדשניות וקובעת לאיזה מהן יש לא רק את הפיתוח הנכון, אלא גם את היציבות והמעשיות לתפקד בסביבת השוק הפתוח, כך שזה באמת אות כבוד עבורנו”. 

זעפרן טק וחברת האם, Seedo השקיעו לאחרונה בציוד חדיש הכולל את המרכיבים העדכניים ביותר הקיימים, לייצור תנאי הגידול המדויקים שיאפשרו לספק זעפרן באיכות מעולה, המתאים למגוון יישומים. 

עד כה החברה נחלה הצלחה רבה בשני מחזורים של גידול זעפרן במעבדת הגידול הפנימית שלה, בזמן שהחקלאות המסורתית מצליחה לייצר את תבלין הזעפרן רק פעם אחת בשנה. החברה מתכננת כעת את תנאי הגידול שלדעתה יאפשרו לה לייצר מחזור שלישי, שעתיד לשלש את כמות הזעפרן שיהיה זמין לשוק. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן