אנרגיהחדשות

ברן ו-CPM ישתתפו בטקס הנחת אבן פינה למפעל החדש בנגב של תעש

לדברי איציק פרנק, מנכ״ל ברן,  ״מבין חברות הניהול השונות, בחרה אלביט תעש מערכות יבשה בנו וב- CPM כחברות הניהול לפרויקט המאתגר הזה, בינוי וההעתקת מפעל תעש מהמרכז לדרום הארץ תוך שימוש במערכות מורכבות וטכנולגיות ירוקות.

הנחת אבן הפינה היא נקודת ציון חשובה עבורינו שכן זהו פרויקט מרכזי עליו אנו עובדים. אנחנו שמחים לקחת חלק במאורע המרגש ומודים לאלביט על האמון ועל הבחירה בנו מבין חברות הניהול השונות.״

חברת ברן  וחברת CPM ישתתפו בטקס הנחת אבן הפינה למפעל החדש של תעש בנגב. ברן ו-CPM מנהלים יחד את כל הפרויקט מזה כשנתיים בהיבטי התכנון, הניהול והפיקוח משלב התכנון ועד לשלב הבינוי וההעתקה של המפעל כולו מרמת השרון לרמת בקע, מדרום לבאר שבע.

חברת אלביט תעש מערכות יבשה, בחרה בברן ו-CPM לאחר שבחנה חברות ניהול נוספות, פרויקט הבינוי וההעתקה נאמד בכ-800 מיליון ש״ח.

ברמת בקע יבנו החברות לתעש, מפעל חדש לחלוטין, כאשר אורך הפרויקט כולל עד להשלמה מוערך בכ-5 שנים, עד כה נבנו הכבישים ודרך הגישה וכעת מתחילה בניית המבנים וקווי הייצור של המפעל החדש.

החברות יבנו לתעש כ-80 מבני קווי ייצור נפרדים, בהיקף כולל של 55,000 מ״ר, המפעל יעשה שימוש באנרגיות ירוקות, כגון פאנלים סולארים ושימוש בגז טבעי. בטקס הנחת אבן הפינה שיערך היום ישתתף שר הביטחון, בני גנץ ובכירים נוספים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן