משרד המיתוג והפרסום OPEN וחברת “לפידות גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה” נבחרו ללוות את המהלך. במיתוג ביטוח בטאץ’ יושקעו 10 מיליון ₪
ביטוח טאץ’, הברוקר הדיגיטלי הראשון בישראל המאפשר לרכוש פוליסה בהתאמה אישית ומיידית נערך להשקה בתחילת 2022.
לשם כך שכרה החברה את שירותיהם של משרדי “אופן” (OPEN) מיתוג ופרסום ולפידות גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה להוביל את מערכי המיתוג, פרסום, ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה. החברה צפויה להשקיע במהלך כ 10 מיליון ₪ הכוללים פרסום באמצעי המדיה השונים לרבות קמפיין טלוויזיה.
חברת OPEN מתמחה במיתוג עיצוב ופרסום ובין לקוחותיה: רשת שילב, GETT, ויסוצקי, אל- על, חלי ממן ועוד.
לפידות גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה מתמחה במתן שירותי אסטרטגיה, יעוץ תקשורתי וליווי אישי. בין לקוחותיה: בנק ישראל, המועצה להשכלה גבוהה, תמיר פישמן בית השקעות, סופרקום, הטכנודע ועוד.
אודי דגן מייסד ביטוח טאץ’: “המהפכה האישית והדיגיטלית היא המקום שאליו העולם הולך, לא עוד שירותים גנריים שמתוכם אנו צריכים לבחור את מה שהכי קרוב לצורך שלנו אלא התאמה אישית מלאה בדרך קלה פשוטה בלי לוותר על ליווי וסיוע מקצועיים. אנחנו חלוצים בתחום והראשונים להציע שירות מסוג זה בישראל ואני בטוח שרבים יצעדו בדרכנו”.
“ביטוח בטאץ” מהווה חידוש מהפכני בעולם הביטוח, לראשונה, באמצעות הפלטפורמה המתקדמת ניתן לרכוש פוליסת ביטוח בהתאמה אישית באופן דיגיטלי לחלוטין במגוון נושאים כגון: ביטוחי בריאות ביטוח לעסק משכנתאות ועוד. זוהי הדרך היעילה והאטרקטיבית ביותר לרכוש פוליסה בהתאמה אישית.