בריאותחדשות

חברת אריקה קיבלה אישור ממשרד הבריאות הקנדי למכור ולשווק את מוצריה בקנדה

חברת אריקה כרמל המייצרת את מכשיר הבי-קיור לייזר קיבלה אישור ממשרד הבריאות הקנדי למכור ולשווק את מוצריה בקנדה

החברה ערוכה להתחיל לשווק ולמכור את מוצריה בקנדה, החל מחודש נובמבר.

לדברי מנכ״ל החברה, מר מוטי נבון, “אנו שמחים לעדכן כי חברת אריקה כרמל ממשיכה לכבוש יעדים נוספים ברחבי העולם.

היום קיבלנו הודעה כי משרד הבריאות הקנדי אישר לשווק ולמכור את מוצרי הבי-קיור לייזר ברחבי קנדה.

האישור של משרד הבריאות הקנדי, הוא חותם לטכנולוגיית הלייזר של המכשיר וממחיש את הצורך ההולך וגדל ברחבי העולם בפתרונות לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות ותופעות נוספות אחרות להן עוזר הבי-קיור לייזר, לשימוש ביתי.

זהו צעד משמעותי לקראת פריצת החברה לשווקים הגלובליים ולהנגשה של טכנולוגיית הלייזר הרך ליותר ויותר בתי אב בעולם.”

חברת אריקה כרמל שמחה להודיע כי קיבלה את אישורו של משרד הבריאות הקנדי לשיווק ומכירה של מכשירי הבי-קיור לייזר בקנדה, מכשיר רפואי לשימוש ביתי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך לטיפול בכאבים, בעיות אורתופדיות, פצעים, דלקות ותופעות בריאותיות אחרות שפותח על ידי החברה. החברה ערוכה להתחיל לשווק ולמכור את המוצרים החל מחודש נובמבר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן