חדשותספורט

חברת אלבר תעניק חסות ל-3 שנים למדליסט האולימפי פיטר פלצ’יק

חברת אלבר הודיעה על הארכת הסכם החסות  לג’ודוקא והמדליסט האולימפי פיטר פלצ’יק בשלוש שנים עד לאולימפיאדת פריז 2024

בטקס קבלת פנים חגיגי שהתקיים היום במשרדי קבוצת אלבר בראשון לציון, הודיע  מנכ”ל החברה, אורן אלעזרא, כי בעקבות הישגיו והתמודדותו מעוררת הכבוד של הג’ודוקא והמדליסט האולימפי פיטר פלצ’יק באולימפיאדת טוקיו, חברת אלבר תאריך את החסות שהעניקה לו בשלוש שנים נוספות עד לאולימפיאדת פריז 2024 . פלצ’יק שזכה עם חבריו לנבחרת הג’ודו הישראלית במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו התקבל באהדה רבה ע”י מנכ”ל ועובדי החברה שלא הסתירו את התרגשותם. 

פלצ’יק שמתנייד באמצעות רכב של נותנת החסות חברת אלבר, ימשיך לנהוג בראש שקט ברכב של החברה לאימונים הקשים שמצפים לו בהמשך הדרך,  האולימפיאדה הבאה כבר מעבר לפינה בעוד 3 שנים והוא מתכוון להיאבק בה על מדליה אישית וקבוצתית. 

אורן אלעזרא, מנכ”ל חברת אלבר ציי רכב: “קבוצת אלבר שדוגלת בערכים של מצוינות וציונות גאה מאוד בהופעתו של פיטר פלצ’יק באולימפיאדת טוקיו. עקבנו מהבית וראינו ספורטאי למופת שנלחם בכל כוחו להביא כבוד ומדליה למדינת ישראל.  אני משוכנע שפלצ’יק ימשיך להגיע להישגים מרשימים שיביאו הרבה כבוד למדינת ישראל. כדי לתרום כבר מעכשיו לשקט הנפשי שלו לקראת האתגרים הבאים, התחרויות ואולימפיאדת פריז 2024, החלטנו במשפחת אלבר להאריך את הסכם החסות והתמיכה שלנו בו”. 

פיטר פלצ’יק: “אני מאד מתרגש מקבלת הפנים החמה והבעת האמון של חברת “אלבר” בי ובג’ודו הישראלי. זכינו במדליה קבוצתית אבל זו רק ההתחלה, עם התמיכה הנפלאה הזו אני משוכנע שנכבוש פסגות חדשות. אני רוצה להודות באופן אישי לבעלים, למנהלים והמנהלות, ולכל העובדים והעובדות שתמכו בי ועודדו לכל אורך הדרך.  משמח אותי להשתייך למשפחת אלבר שמשקיעה בתמיכה בספורט האולימפי לטווח הארוך ועומדת מאחוריי. לייצג אותה ואת מדינת ישראל בארץ ובעולם זה כבוד גדול עבורי”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן