חדשותעסקים

חברות מובילות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בוחרות את Coursera לעסקים לבניית מיומנויות לעתיד

רשמה 54 לקוחות ארגוניים חדשים באזור; ההרשמה לארגונים עלתה ב-44.3% (שנתי)

(Coursera, Inc. (NYSE: COUR, אחת מפלטפורמות הלמידה המקוונות המובילות בעולם, מכריזה היום על מספר לקוחות ארגוניים חדשים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). במחצית הראשונה של 2021, יותר מ-130 חברות ברחבי האזור השיקו, חידשו או הרחיבו את תוכניות הלמידה הארגוניות שלהן באמצעות Coursera for Business. הצמיחה מייצגת 54 לקוחות חדשים, כולל Lycamobile, Checkatrade, Eurowag ו- Scania.

על פי סקר המנכ”לים הגלובלי של PwC לשנת 2021, “כוח עבודה מיומן, משכיל ומסתגל” הוא כיום ציווי עסקי עליון עבור מנכ”לים ברחבי EMEA. Coursera לעסקים עוזרת לחברות לענות על צרכים אלה על ידי מתן פיתוח מיומנויות מבוססות עבודה לעובדים. במחצית הראשונה של השנה, ההרשמה ל- EMEA עלתה ב-44.3% משנה לשנה כאשר חברות הכפילו את מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן, כולל הביקוש לטכנולוגיה, מדעי הנתונים וכישורים עסקיים.

“הנוף העסקי משתנה בקצב חסר תקדים, מונע על ידי הגברת האוטומציה והאימוץ של טכנולוגיות דיגיטליות”, אמר אנתוני טטרסל, סגן נשיא EMEA בקורסרה. “אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברות מובילות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ולהביא חידושים חדשים כדי להכין טוב יותר את העובדים לכלכלה החדשה”.

הצעות חדשות כמו Academies  ו-SkillSets  קידמו עוד יותר את חוויית הלמידה הארגונית המועברת באמצעות Coursera לעסקים. משאבים אלה מסייעים לארגונים למקד את הכישורים הנכונים עבור עובדיהם תוך ביצוע ביצועים ומדידת ההשפעה של מאמצי ההשתנות שלהם.

ב-EMEA, האקדמיה המלאכותית של WPP, למשל, מעלה את כוח העבודה עם כישורים דיגיטליים קריטיים, ומסייעת לסוכנויות כמו Mindshare  ו-Xaxis  להניב ערך רב יותר עבור הלקוחות. האקדמיות מופעלות על ידי חידושי פלטפורמה אחרונים המכונים SkillSets. אלה הן המלצות תוכן המונחות על ידי מומחים, המסייעות לעובדים לפתח מיומנויות ספציפיות לתפקידים מוגדרים. אריקסון ו-  Sber הם בין הראשונים לאמץ את SkillSets ב- EMEA.

“השותפות שלנו עם Coursera מוסיפה לחוויית הלמידה החלקה של העובדים שלנו, מעשירה את המיומנויות הטכניות והאנושיות של הלקוח ותורמת לצמיחה אישית ומקצועית”, אמרה נבנית נראיאן, מנכ”לית קבוצת לייקה (Lyca).

“כחלק ממסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו, אנו שמחים לשתף פעולה עם Coursera כדי לתמוך בעובדים שלנו במסעם המחודש והענוג”, אמר רואן לורנס, מנהל הנדסה ב- Checkatrade.

בעולם שמשתנה במהירות, לכל ארגון יש תפקיד בגישור על פער הכישורים. על ידי שיתוף פעולה עם Coursera, ארגונים ברחבי EMEA מציגים את מחויבותם לעזור לעובדים לפתח מיומנויות ביקוש גבוה הדרושות לכוח העבודה של העתיד. קבלו מידע נוסף על Coursera לעסקים עוד היום.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן