חדשותסטארטאפ ניישן

זום רוכשת את Five9

השילוב של פלטפורמת התקשורת החזקה של זום עם המוקד הטלפוני החכם בענן של Five9 יאפשר לארגונים לדמיין מחדש את הדרך בה ייצרו קשר עם לקוחותיהם

זום (Zoom Video Communications, Inc) (נסדאק: ZM) הכריזה היום על חתימת הסכם סופי לרכישת Five9 Inc (נסדאק: FIVN), ספקית מובילה של פתרונות מוקד טלפוני חכם בענן, בעסקת מניות מלאה המוערכת בכ-14.7 מיליארד דולרים. השילוב של פתרון המוקד הטלפוני כשירות (CCaaS) של Five9 עם פלטפורמת התקשורת הרחבה של זום תשנה את הדרך בה עסקים יוצרים קשר עם לקוחותיהם, ותבנה את פלטפורמת מעורבות הלקוחות של העתיד.

הרכישה אמורה לסייע לזום לשפר את הנוכחות שלה בקרב הלקוחות הארגוניים, ולאפשר לה להאיץ את ההזדמנות לצמיחה לטווח ארוך על יד הוספת שוק המוקד הטלפוני שמוערך ב-24 מיליארד דולרים. Five9 היא חלוצה בתחום תוכנות המוקד הטלפוני מבוסס הענן. המוקד הטלפוני בענן, המאובטח ברמה ומציע יכולת התאמת גדול, מספק ערכה מקיפה של אפליקציות קלות לשימוש המאפשרות להנהלה למטב את האינטראקציות עם הלקוחות בערוצים רבים ושונים.

“אנו מחפשים ללא הרף דרכים לשפר את הפלטפורמה שלנו, והתוספת של Five9 היא התאמה טבעית שתספק עוד יותר אושר וערך ללקוחות שלנו”, אמר אריק ס. יואן, מנכ”ל ומקים זום. “זום בנויה על אמונה מרכזית שטכנולוגיית תקשורת חזקה ואמינה מאפשרת אינטראקציות הבונות אמפתיה ואמון גדולים יותר, ואנו מאמינים כי הדבר נכון במיוחד לגבי מעורבות הלקוחות. ארגונים מתקשרים עם לקוחותיהם בעיקר באמצעות המוקד הטלפוני, ואנו מאמינים שרכישה זו יוצרת פלטפורמה מובילה של מעורבות לקוחות שתסייע להגדיר מחדש את הדרך בה חברות בכל הגדלים מתחברות ללקוחותיהן. אנו שמחים לשלב כוחות עם הצוות של Five9, ואני מצפה לקבל אותם בברכה למשפחת זום”.

“עסקים משתמשים בכל שנה במשאבים משמעותיים עבור המוקדים הטלפוניים שלהם, אך עדיין מתקשים לספק חוויה חלקה ללקוחותיהם”, אמר רואן טרולופ, מנכ”ל Five9. “המשימה של Five9 הייתה תמיד להקל על עסקים לתקן את הבעיה הזו ולתקשר עם הלקוחות שלהם בצורה משמעותית ויעילה יותר. איחוד הכוחות עם זום יספק ללקוחות העסקיים של Five9 גישה לפתרונות הטובים ביותר, ובמיוחד Zoom Phone, שיאפשרו להם לממש ערך רב יותר ולספק תוצאות אמיתיות לעסק שלהם. בשילוב עם פילוסופיית ‘קלות השימוש’ זום ופורטפוליו התקשורת הרחב, זה באמת יאפשר ללקוחות לתקשר דרך הערוץ המועדף עליהם”.

רכישת Five9 בידי זום מהווה השלמה לצמיחה בפופולריות של פתרון Zoom Phone שלה. Zoom Phone מספק מערכת טלפון בענן מודרנית המציעה חלופה דיגיטלית לפתרונות טלפוניה מיושנים, והיא מאפשרת לארגונים ליצור קשר ולפעול בדרכים חדשות ונוחות כדי לעזור לעסקים להמשיך לנוע קדימה.

שילוב זה מציע בנוסף, לשתי החברות, הזדמנות משמעותית למכירות חוצות פלטפורמה, כל אחת לבסיס הלקוחות של האחרת. כתוצאה מהרכישה לזום יהיה תפקיד אפילו גדול יותר בהנעת העתיד הדיגיטלי, והיא תאפשר לקרב עוד יותר בין החברות ללקוחות שלהם.

לאחר השלמת העסקה Five9 תהפוך ליחידה תפעולית של זום, ורואן טרולופ יהפוך לנשיא זום וימשיך לתפקד כמנכ”ל Five9 המדווח לאריק יואן.

פרטים אודות העסקה המוצעת

כחלק מההסכם בעלי המניות של Five9 יקבלו 0.5533 מניות רגילות מסוג A של Zoom Video Communications, Inc. בהתבסס על סגירת מחיר המניה הרגילה מסוג A של זום ב-16 ביולי, 2021, זה מייצג מחיר למנייה רגילה של Five9 שעומד על 200.28 דולרים, ושווי עסקה משתמע של כ-14.7 מיליארד דולרים.

הדירקטוריונים של זום ו-Five9 אישרו את העסקה. דירקטוריון Five9 ממליץ לבעלי מניות Five9 לאשר את העסקה ולאמץ את הסכם המיזוג. העסקה, שצפויה להיסגר במחצית הראשונה של השנה הקלנדרית 2022, כפופה לאישורם של בעלי המניות של Five9, קבלת אישורים רגולטוריים נדרשים ותנאי סגירה מקובלים אחרים.

פרטים נוספים ומידע אודות תנאי הרכישה יהיו זמינים בדוחות הנוכחיים בטופס 8-K שיוגש על ידי זום ו-Five9 לרשות לניירות ערך.

יועצים

Goldman Sachs & Co. LLC משמשים כיועצים הפיננסיים הבלעדיים ו-Cooley LLP משמשים כיועצים המשפטיים של זום. Qatalyst Partners משמשים כיועצים הפיננסיים הבלעדיים ו-Latham and Watkins LLP משמשים כיועצים המשפטיים עבור Five9.

מידע של שיחת ועידה בנוגע לעסקה

זום ו-Five9 יערכו סמינר רשת בווידאו באמצעות זום ביום שני ה-19 ביולי, 2021 ב-15:30 שעון ישראל. משקיעים מוזמנים להצטרף לסמינר הרשת על ידי ביקור בכתובת https://investors.zoom.us/. שידור מחדש יהיה זמין זמן קצר לאחר סיום הפגישה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן