×
חדשות

זום וג’נסיס מכריזות על הסכם אסטרטגי

ג’נסיס תאפשר באופן פעיל ערוצים עקיפים וישירים עם פתרון משולב של Zoom Phone ו-Genesys Cloud CX

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד”ק: ZM) וג’נסיס (Genesys®), מובילת ענן עולמית בתיאום של חוויות לקוח, הרחיבו את השותפות שלהם כדי לעזור לעסקים לספק ללא מאמץ חוויית לקוח תוך היבנות על שילוב הפתרונות Zoom Phone ו-Genesys Cloud CX™. יחד, הפתרונות מספקים לארגונים מוקד לקוחות בענן קל להגדרה ועשיר בתכונות ופתרון תקשורת אחוד המאפשר לצוותים לשתף פעולה טוב יותר כדי לפתור את צרכי הלקוחות.

מערכת היחסים של השותפות המורחבת כוללת גם השקה, כשג’נסיס תאפשר לערוצים הגלובליים הישירים והעקיפים שלה לספק את הפתרון המשולב של Zoom Phone בתוספת Genesys Cloud CX.

InflowCX, ספקית ייעוץ ושירותים מקצועיים עבור מוקדי לקוחות, חוויית לקוח ופתרונות תקשורת אחודה, רואה פוטנציאל מוגבר עבור ארגונים לפרוס את זום ואת ג’נסיס כחלק מההמרה לשימוש במוקד לקוחות כשירות.

החברה סייעה לאחרונה לשני ארגונים, ספק שירותי רפואת ילדים וחברת ביטוח רכב, ליישם את הפתרונות המשולבים של זום וג’נסיס. המטרה של שני הארגונים הייתה להקל על העובדים להעביר מידע בין אנשי הצוות במוקד השירות ותחומים אחרים בעסק, כך שניתן יהיה לשרת את הלקוחות והמטופלים בצורה חלקה יותר – בין אם הם התקשרו, תקשרו באמצעות ערוצים דיגיטליים או נכנסו למשרד.

מנהל ההכנסות הראשי של InflowCX, מייק דולוף, אמר, “היום עסקים לא רוצים להתמודד עם תזרימי עבודה מגושמים ומתסכלים רק כדי להעביר אינטראקציות עם לקוחות בין ערמות טכנולוגיה. העבודה המשותפת של זום וג’נסיס פותרת מכשול עצום עבור רבים מלקוחותינו, מגשרת את התקשורת בין ארגונים שלמים, ומשפרת את חוויות העובדים והלקוחות. בכל התעשיות, וללא קשר לגודל החברה, אנו שומעים בעקביות מעסקים שהנוכחות והספריות הזמינים בין Zoom Phone ו-Genesys Cloud הינם קריטיים להעצמת העובדים כדי שיספקו ללקוח את המשאב הנכון בזמן אמת”.

“על ידי העמקת ההתאמה מהשותפות שלנו עם ג’נסיס, אנו נאיץ את הכנסת Zoom Phone לבסיס הלקוחות החזק של Genesys Cloud CX, ונביא לאותם עסקים פתרון טלפון ענן מודרני כחלק מפלטפורמה חלקה ואחודה לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים וכדי ליצור חוויות לקוח חזקות ומשמעותיות יותר”, אמר ריאן אזוס, מנהל הכנסות ראשי, זום. “פתרון הטלפון החדשני של זום מתיישר באופן מושלם עם יכולות תיאום החוויה של ג’נסיס, והמטרה היא לשנות את האופן שבו חברות מתחברות ללקוחותיהן ולעובדיהן. אנו נרגשים לשלב את האינטגרציה המחוזקת הזו באקו סיסטם השותפים הפתוח שלנו כדי לספק לעסקים את הגמישות והיכולת לייעל את פתרונות מוקד הלקוחות והתקשורת שלהם בענן”.

“הגדלת הביקוש בשוק לפתרונות משולבים לתקשורת אחודה ומוקדי לקוחות היא הכרה מצד עסקים שבסופו של דבר כל עובד משרת את הלקוח, בין אם הוא עובד ישירות מול הלקוח או לא”, אמר אם אל מאקו, מנהל הכנסות ראשי, ג’נסיס. “לכן, יחד עם זום, אנו מצמצמים חסמים עבור עסקים ומאפשרים לאקו סיסטם שלנו לעזור ללקוחות משותפים לחבר טוב יותר את הארגון ולעלות על ציפיות הצרכנים בעולם דיגיטלי משתנה”.

למידע נוסף, הצטרפו השבוע ל-Genesys Xperience 2022 כדי לשמוע את מנהל המוצר הראשי של זום, עודד גל, מנהל האסטרטגיה של ג’נסיס, פיטר גראף, דנים בדרך בה החברות פועלות יחד כדי לעזור לעסקים לזכות באמון הלקוחות והעובדים, בפגישה בהנחיית בלייר פלזנט, משפיענית בתחום חוויית הלקוח, נשיאה ואנליסטית ראשית, COMMfusion.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן