×
חדשות

וויביט הישראלית מגייסת עוד 11 מיליון דולר ונערכת לשלב המסחור

בשבוע שעבר דיווחה החברה על הרחבת השותפות האסטרטגית עם Leti הצרפתית – לקראת העברת הטכנולוגיה למפעלי ייצור

מפתחת טכנולוגיות הזיכרון לתעשיית השבבים וויביט נאנו (סימול: ASX: WBT) הודיעה היום על גיוס של כ-8.8 מיליון דולר בבורסת אוסטרליה (12 מיליון דולר אוסטרלי) בהנפקת מניות למשקיעים פרטיים ומוסדיים. הגיוס בוצע לפי מחיר של 1.70 דולר אוסטרלי למניה, המשקף דיסקאונט של כ-20% על המחיר הממוצע בו נסחרה המניה ב-10 הימים האחרונים.

בהנפקה, שהוביל בנק ההשקעות Canaccord, נרשמו עודפי ביקוש משמעותיים. במסגרת ההנפקה, ניתנת לבעלי המניות אפשרות לרכוש מניות נוספות בהיקף של עד 2.2 מיליון דולר (3 מיליון דולר אוסטרלי), עד שבועיים מיום ההנפקה. כך שוויביט צפויה לגייס בסבב הנוכחי כ-11 מיליון דולר (15 מיליון דולר אוסטרלי).

קופת המזומנים של וויביט תסתכם לאחר הגיוס הנוכחי בכ-16 מיליון דולר, בנוסף למימוש כתבי אופציה סחירים בשנה הקרובה בתמורה צפויה של כ-13 מיליון דולר. הכספים מהגיוס יאפשרו לחברה להאיץ את הפיתוח והעברת הטכנולוגיה למפעלי ייצור ולהיערך לקראת הסכם מסחרי ראשון עד אמצע השנה הבאה.

שני קווי מוצר

בשבוע שעבר דיווחה וויביט על הרחבת השותפות האסטרטגית עם מכון המחקר הצרפתי CEA-Leti, לקראת ההתקדמות לשלב הייצור והסכם מסחרי ראשון. ההסכם שחתמה וויביט עם Leti, אחד ממכוני המחקר המובילים בעולם בתחום המיקרו-אלקטרוניקה, מבוסס על המשך פיתוח טכנולוגיית הליבה של החברה – תאי זיכרון מתקדמים מסוג ReRAM – המיועדת למגוון מוצרי IoT ואלקטרוניקה, וכן לשימוש בענן.

בנוסף, ההסכם מאפשר לוויביט להאיץ את פעילותה בשני קווי מוצר אסטרטגיים בו-זמנית. הראשון, קו מוצרים למערכות משובצות (embedded) במודל של קנין רוחני, כלומר מכירת רישיונות להטמעת הטכנולוגיה במגוון רחב של שבבים. קו מוצרים זה יאפשר צריכת הספק נמוכה במיוחד במגוון מכשירי IoT, מערכות אבטחה וחיישנים, וכן הפחתה משמעותית בעלויות הייצור. התחום השני כולל פיתוח שבבי זיכרון בלתי-נדיף ייעודים המשפרים משמעותית את רמות הביצועים וצריכת ההספק. החברה צפויה להציג הדגמה טכנולוגית של קו מוצרים זה בספטמבר 2021.

יתרון תחרותי

“האיתנות הפיננסית מאפשרת לנו להרחיב את השותפות האסטרטגית עם Leti מעבר לתוכניות המוקדמות”, אמר מנכ”ל וויביט ננו, קובי חנוך. “ההסכם הנוכחי מחזק את היתרון התחרותי שלנו ומאפשר לנו לשדרג את היישומים וביצועי טכנולוגיית ה-ReRAM ולשלבה ביעילות במגוון רחב יותר של מוצרים עתידיים”.

סגן-נשיא לפיתוח אסטרטגי ב-CEA-Leti, תומאס סיניהמרשו, הוסיף: “אנו שמחים להרחיב את השותפות הקרובה עם וויביט, הכוללת כעת מגוון רחב יותר של פעילויות. הטכנולוגיה של וויביט מרשימה מאוד ואנו מאמינים כי יש לה פוטנציאל רב בשוק, הן בתחום מכירת רישיונות והן באספקת שבב זיכרון ייעודי”.  

וויביט ננו

וו (Weebit Nano)

וויביט מפתחת טכנולוגיות זיכרון בלתי-נדיף מתקדמות מסוג ReRAM, המתאפיינות בביצועים גבוהים, צריכת הספק נמוכה ועמידות ארוכת שנים. וויביט מפתחת את מוצריה תוך שימוש בחומרים ותהליכי ייצור סטנדרטיים, ומאפשרת ליצרנים לקצר תהליכי פיתוח ולהפחית משמעותית בעלויות הייצור. החברה רשמה פטנטים המאפשרים לה למסחר את הטכנולוגיות שהיא מפתחת ולענות על הצורך הגדל בשבבי זיכרון ברמת ביצועים גבוהה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן