חדשותסטארטאפ ניישן

התקן אבטחת הרשת של פורטינט מאפשר איחוד שירותי תקשורת ואבטחת מידע עבור רשתות IT

התקן אבטחת הרשת החדש FortiGate 3000F מסדרת FortiGate של הדור הבא מונע על ידי יחידות עיבוד אבטחה מסוג NP7 כדי לאפשר איחוד שירותי תקשורת ואבטחה והוא כולל יכולת גדילה וביצועים גבוהים

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, השיקה את FortiGate 3000F, התקן אבטחת רשת חדש (NGFW) המבוסס על יחידות עיבוד האבטחה (״SPU״) NP7 ו-CP9 המובנות של החברה במטרה לתמוך בארגונים בהקמה של ארכיטקטורות IT היברידיות אשר מאיצות את החדשנות הדיגיטלית ואת הצמיחה העסקית. FortiGate 3000F כולל איחוד יכולות תקשורת ואבטחה מובנות, חלוקת רשת דינמית, אוטומציה ויכולות גישת רשת Zero Trust (״ZTNA״) משולבות, מה שמאפשר רשתות בעלות גדילה מסיביות המונעות על ידי אבטחה המשלבות בין רשת ואבטחה באופן רציף מבלי להתפשר על ביצועי אבטחה. הפתרון מציע גם את נתוני הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה עם דירוג מחשוב אבטחה המציג חיבורים הגבוהים עד פי 6 לשנייה מאשר הפתרונות המתחרים.    

כיום, ארגונים מוכרחים לאזן בין הלחץ להאיץ את החדשנות הדיגיטלית לבין ההבטחה כי היישומים הקריטיים שלהם עומדים בדרישות עסקיות אסטרטגיות של תאימות, ביצועים ובקרה. בעקבות האתגרים הללו, לפי גרטנר, “יישומים מיושנים ומותאמים אישית – המהווים כ-55% מהיישומים הארגוניים – עוברים בצורה איטית מאוד לסביבות מבוססות ענן[1]“. במקום זאת, ארגונים מפתחים ארכיטקטורות ITהיברידיות, המורכבות ממרכזי נתונים, קמפוסים, סניפים המתקשרים ביניהם, משרדים ביתיים ופריסות מרובות עננים. דבר זה הוביל לשטח תקיפה מורחב ויצר הזדמנות מושלמת עבור גורמים עוינים להשיק מתקפות סייבר. 

פתרון ה-FortiGate 3000F מסייע לאבטח את מרכזי הנתונים וארכיטקטורות ה-IT ההיברידיות בדרכים הבאות:

יכולת גדילה: FortiGate 3000F ממשיך לספק את יכולת הגדילה הגבוהה בתעשייה באמצעות יחידות עיבוד אבטחה מובנות (SPUs) של פורטינט, הכוללות את ה-NP7 וה-CP9. אלו תוכננו להגביר בצורה משמעותית את המהירות, קנה המידה, הביצועים, היעילות והערך של פתרונות פורטינט, תוך שיפור משמעותי של חווית המשתמש, הפחתת טביעת הרגל והורדת דרישות החשמל. FortiGate 3000Fמציע גם דירוג מחשוב אבטחה הגבוה פי 22 עבור פעולות התקני אבטחת רשת המתרחשות בו זמנית בהשוואה לפתרונות מתחרים.   

רשת מתקדמת ובקרת יישומים מפורשת: התקני ה-FortiGate NGFW מגיעים עם ארכיטקטורת ZTNA משולבת מובנית כדי לאפשר למשתמשים לגשת ליישומים ולמשאבים מכל מקום, בכל זמן ועם אימות קבוע, תוך בנייה ושמירה על תאימות יעילה ובקרות אבטחה. התקני ה-FortiGate NGFW משלבים ומאיצים בצורה רציפה רשת ואבטחה ומציעים יכולות ניתוב מובילות בתעשייה כדי לעבוד יחד עם מגוון ספקי WAN ועם מערך רחב של ספקי LAN. לקוחות רבים של פורטינט ייעלו את תצורת הרשת שלהם על ידי החלפת נתבים בהתקן FortiGate אחד אשר מציע גם תקשורת וגם אבטחה.  

אבטחה ברמה ארגונית: למעלה מ-565,000 לקוחות משתמשים בפתרונות המובילים בתעשייה של פורטינט, המשלבים באופן רציף בין רשת, אבטחה ושירותי FortiGuard נחוצים המונעים על ידי בינה מלאכותית ולמידת מכונה בפלטפורמה אחת. כל אלו מאפשרים לצוותי ה-IT לנהל ביעילות את האיומים הפנימיים והחיצוניים, למנוע התפשטות רוחבית ומתקפות כופר ולהימנע מהפרעות לעסק ופגיעה בתדמית החברה. FortiGate הוא פתרון ה-NGFW היחיד בתעשייה אשר מציע מדיניות תוכן מתקדמות כמו סינון ווידאו עבור שירותים פופולריים כמו YouTube, Vimeo ו-Dailymotion. ארגונים יכולים לבנות פוליסות גמישות כדי לאפשר קטגוריה אחת או מספר קטגוריות, כמו גם בקרות אבטחת רשת מחמירות אשר יכולות לאפשר או לחסום עד לרמת הערוץ. באמצעות ביצועי תעבורת SSL חסרי תקדים (כולל TLS 1.3), ה-FortiGate NGFW היא הפלטפורמה היחידה אשר מאתרת איומים המתחבאים בנתיבים מוצפנים ומציעה הגנה אוטומטית מפני איומים עם ההפחתה הנמוכה ביותר בביצועים.    

פעולות פשוטות ואוטומטיות: ה-Fabric Management Center של פורטינט מספק ניהול ואוטומציה אחודים לאורך מארג האבטחה (Security Fabric), כולל תמיכה במעל ל-470 שותפים, כדי לפשט תהליכי עבודה בכל הארגון. גישת ה-API הפתוחה וחיבורים חוצי-סביבות מסייעים לפשט ולהבטיח אבטחה קבועה ואכיפה לאורך סביבות מרובות עננים.   

FortiGate 3000F בהשוואה למתחרים

לפניכם השוואה של התקני אבטחת מידע המובילים בשוק מול מספרי ביצועי היעד של סדרת FortiGate 3000F. דירוג מחשוב האבטחה הוא קריטריון (מכפיל ביצועים) אשר משווה בין ביצועי ה-FortiGate לעומת הממוצע בתעשייה של פתרונות מקבילים במגוון קטגוריות הנמצאות באותו טווח מחיר. 

SpecificationFortiGate 3001FIndustryAverageSecurity Compute RatingPalo Alto NetworksPA-5250Check Point Quantum 16200CiscoFirepower 4115JuniperSRX4200
Firewall400Gbps69Gbps6x37.3Gbps78.3Gbps80Gbps80Gbps
IPsec VPN110Gbps14.2Gbps8x19Gbps20Gbps8Gbps9.6Gbps
Threat Protection31Gbps19Gbps2x23Gbps15GbpsN/AN/A
SSL Inspection31Gbps6.5 Gbps5xN/AN/A6.5 GbpsN/A
Concurrent Sessions70M / 220M*10M22x8M8M15M10M
Connections Per Second750k / 3M*544k6x392k435k848k500k
*Requires one-time Hyperscale License

הפתרונות של פורטינט, כולל FortiGate 3000F, מספקים רשת המבוססת על אבטחה ואת ארכיטקטורת אבטחת הסייבר הרב-שכבתית בעלת הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה באמצעות מארג האבטחה של פורטינט, המשלב בין רשת ואבטחה לאורך כל הסביבה המחוברת ומספק הגנה באתר המקומי, בסביבות הווירטואליות או מבוססות הענן עבור כל התקן, יישום או מיקום. 

ג׳ון מדיסון, קרדיט צילום: יח”צ

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “המחשוב ההיברידי כאן כדי להישאר. התקן ה-FortiGate 3000F, המונע על ידי יחידות עיבוד האבטחה NP7 ו-CP9 של פורטינט, ממשיך להעלות את רף הביצועים ולא פחות חשוב מכך, מוסיף רשתות ויישומי אבטחת סייבר משולבים רבים יותר לפיירוול הרשת המסורתי. יישומים אלו כוללים את טכנולוגיית ה-SD-WAN המרכזית, ניתוח תעבורת SSL וטכנולוגיית ZTNA. אנו בפורטינט מאמינים כי חידושים אלו הביאו לדירוגה של פורטינט במקום הראשון במשך שלוש שנים רצופות בתחום ה-Enterprise Data Center Use Case בדוח בנושא Critical Capabilities for Network Firewalls של חברת המחקר גרטנר”. 


[1] 1Gartner, Predicts 2022: Driving Toward Digital Infrastructure Platforms, Thomas Bittman, Jonathan Forest, Hiroko Aoyama, Philip Dawson, Bob Gill, 21 October 2021

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן