הפינטק Rewire by Remitly מקבל קוד זיהוי רשמי מבנק בישראל

Remitly Israel management team, קרדיט: Niv Kantor

במסגרת קידום התחרות לצרכן הישראלי, בנק ישראל מחבר אתRewire של ספקית הפלטפורמה הדיגיטלית הפיננסית Remitly למערכות התשלומים המפוקחות בישראל

Rewire אשר נרכשה ופועלת תחת ענקית הפינטק העולמית Remitly קיבלה קוד זיהוי במערכות התשלומים המפוקחות בישראל ותציע עתה למיליוני ישראלים ומהגרי עבודה מגוון של שירותים פיננסיים במחירים נוחים, לרבות העברות כספים למדינות ברחבי העולם.

בנק ישראל הודיע בימים האחרונים על הקצאת קוד זיהוי (קוד מספר 58)  לאפליקציית Rewire by Remitly, המאפשר את חיבורה למערכת התשלומים המפוקחות בישראל. מעתה, יוכלו משתמשי הפלטפורמה הפיננסית בארץ להפקיד כספים ישירות לחשבון Rewire by Remitly, לבצע העברות כספים בין חשבונות בנק ישראליים או לחשבון בנק בחו”ל בעלויות נוחות באמצעות האפליקציה הדיגיטלית. כמו כן מציעה האפליקציה שירותים פיננסיים מגוונים כגון הנפקת כרטיס שכר נטען המחובר לחשבון דיגיטלי.

בשנים האחרונות מקדם בנק ישראל תוך תיאום עם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ורגולטורים פיננסים נוספים, מספר צעדים כדי להגביר את התחרות, להנגיש טכנולוגיה עילית ולהקל על הצרכנים הישראלים לערוך השוואות וליהנות משירות ומוצרים פיננסים במחירים נוחים. הכנסת שחקן כמו Rewire by Remitly, תאפשר לקהל הישראלי להנות ממגוון רחב יותר של מוצרים דיגיטליים פיננסים המותאמים לצרכיו. לצורך זה, בנק ישראל הטמיע מספר שינויים רגולטוריים המאפשרים לגופים חוץ בנקאיים להשתתף במערכת התשלומים המפוקחת. זאת על מנת להגביר את התחרות בתוך מערכת התשלומים הפיננסיים, שכן, על ידי קבלת קוד זיהוי רשמי ויצירת קשר ישיר למערכת התשלומים, מוסדות פיננסיים יכולים להרחיב את שירותיהם. אחד היתרונות הבולטים של המהלך עבור Rewire by Remitly הוא האפשרות להציע לקהל לקוחותיה הישראלים ומהגרי העבודה שירותים פיננסיים מקצה לקצה הכוללים: החזקת כספים, משיכות והעברות כספים, כמו גם הפקדת משכורות בהתאם לרגולציה עתידית. המהלך ממצב את פלטפורמת Rewire by Remitly בעמדת מפתח מובילה בשוק הפינטק הישראלי. 

גיא קשטן, מנכ״ל Remitly Israel: “אנחנו שמחים וגאים להיות חברת פינטק מובילה אשר מקבלת קוד זיהוי מבנק ישראל להתחברות למערכת התשלומים המפוקחת תוך עבודה צמודה עם מחלקת תשלומים וסליקה בבנק וישראל ורשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. עם קבלת קוד הזיהוי מבנק ישראל נוכל להציע למיליוני צרכנים ומעסיקים של עובדים זרים בישראל סל שלם של שירותים פיננסיים דיגיטליים ידידותיים שיאפשרו להם לבצע העברות כספים במהירות, בנוחות ובעלויות נוחות יותר בהשוואה לחלופות בנקאיות מסורתיות. מעבר לזאת, כחברה גלובלית המקדשת את ערך השירותיות ללקוחות, אנחנו מתרגשים מהאפשרות לספק שירות איכותי, מתקדם ובסטנדרט עולמי לקהל לקוחותינו”.  

אפליקציית Rewire by Remitly נותנת מענה לישראלים המבקשים לשלוח כספים לחו”ל כמו גם לעובדים זרים המבקשים לשלוח את משכורתם הביתה למשפחותיהם. המהלך בשיתוף בנק ישראל יאפשר ל-Rewire by Remitly, להרחיב את שירותיה למעסיקים של עובדים זרים אשר יוכלו להפקיד את המשכורת של עובדיהם ישירות לחשבון הדיגיטלי ואלו יכולים לבחור איך לנהל את כספם ביעילות, בשפתם, וללא בירוקרטיה מיותרת. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version