חדשות

הסטארטאפ Healthee גייס 32 מיליון דולר כדי לסייע למבוטחים להבין את זכויותיהם הרפואיות

הגיוס נעשה בזמן שמנכ”ל החברה חזר לישראל מארה”ב כדי לשרת במילואים, היזמים ניהלו שיחות עם משקיעים וחתמו חוזים במקביל לפעילותם המבצעית

הסטארטאפ Healthee, המסייע למבוטחים להבין את זכויותיהם הרפואיות, השלים גיוס סיבוב A בסך 32 מיליון דולר. את הסיבוב הובילו במשותף הקרנות Fin Capital, גלילות+ קרן הצמיחה של גלילות קפיטל פרטנרס, ו-Group 11 של המשקיע דובי פרנסס שגם הוביל את הסיבוב הקודם. לסבב הגיוס הצטרפה חברת TriNet הנסחרת בבורסה בניו יורק (NYSE: TNET), המציעה שירותי תוכנה למשאבי אנוש בארגונים, שהשקיעה בחברה לאחר שחתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Healthee. ההשקעה החדשה מביאה את סך גיוסי ההון של החברה ל-58 מיליון דולר מאז הקמתה. החברה יצאה לגיוס הון בזמן שמנכ”ל החברה חזר לישראל מארה”ב כדי לשרת במילואים, היזמים ניהלו שיחות עם משקיעים וחתמו חוזים במקביל לפעילותם המבצעית.

בשוק העבודה האמריקאי מקובל שמקום העבודה מספק לעובד את ביטוח הבריאות, מאחר ותשתית בריאות ציבורית כמעט ואינה קיימת. מעצם היותו של שוק הבריאות האמריקאי מבוזר, מעסיקים נתקלים בקושי בניהול ביטוחי הבריאות, ובנוסף הדרך שעובדים נאלצים לעבור כדי להבין ולנצל את זכויותיהם אינה אופטימלית. מנקודת מבטו של העובד המבוטח, התהליך המסורבל להבנת הזכויות והרצון לחסוך בהוצאות לעיתים מובילים לכך שהעובד אף מוותר על טיפול רפואי חיוני.

Healthee מציעה למעסיקים פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המסייעת לנהל את ביטוחי הבריאות של עובדי הארגון. הפלטפורמה משמשת גם מבטחים חיצוניים המספקים שירותי מיקור חוץ לניהול ביטוח במקומות עבודה. היא מאפשרת למנהלי משאבי אנוש להפחית את היקף שעות העבודה המוקצה להתמודדות עם בעיות ושאלות הקשורות להטבות הבריאות של העובדים, ומנהלי כספים יכולים להפחית בעזרתה את עלויות ניהול ביטוחי הבריאות. המערכת מסייעת בתכנון תוכנית הבריאות המוצעת בכל שנה, ובניתוח של דרישות העובדים מול היצע הביטוחים בשוק.

בנוסף, עובדי הארגון יכולים להשתמש בפלטפורמה ייעודית של Healthee, המאפשרת למבוטח לקבל תשובות ברורות ולהבין את מפרט ביטוח הבריאות, היקף כיסוי הפוליסה וזכויותיו הרפואיות. המבוטח יכול לדעת במהירות כמה יעלה לו כל טיפול בהתבסס על הכיסוי הביטוחי שלו, להיחשף לשירותי רפואה מומלצים ולקבוע פגישות דרך הפלטפורמה. המערכת חוסכת לעובדים זמן רב בנבירה במסמכים ארוכים וסבוכים, ושיחות על בעיותיהם הרפואיות האישיות עם מנהלים בעבודה או מוקדני שירות. היא גם מזכירה לעובדים באופן יזום על בדיקות שיסייעו לשמור על בריאותם.

גיא בנימין, מנכ”ל משותף ב-Healthee: “אנו מאמינים שלכולם מגיעה גישה לשירותי בריאות איכותיים במחיר סביר. אנו שמחים על הגדלת האימפקט שלנו בעזרת טכנולוגיית קצה שאנו מפתחים, המסייעת לשיפור חייהם של מיליוני עובדים בארה״ב. הטכנולוגיה מונעת מקרים של ויתור על טיפול רפואי אצל מבוטחים שמתקשים למצוא את הטיפול הדרוש בעלות הנכונה. כמו-כן, מייעלת משימות תפעוליות בארגונים ויוצרת מקום עבודה פורה ומשגשג. אנו מאמינים כי עובד בריא ומאושר מייצר סביבה חיובית וחיונית יותר, הן במקום העבודה והן בחיים האישיים״.

דובי פרנסס, שותף מייסד בקרן Group11: “זו השנה המוצלחת ביותר של Healthee מאז הקמתה. TriNet היא מהחברות הגדולות ביותר בארה”ב בתחום תוכנות ניהול למעסיקים, הבוחנת בעקביות את כל המוצרים החדשים בשוק. השקעה מארגון עם הבנה עמוקה בתחום היא הבעת אמון ובחירה בסוס מנצח בשוק, גם אנחנו בגרופ11 החלטנו להוביל את סיבוב ההשקעה פעם נוספת ולתמוך בהמשך צמיחת החברה.”

ליאור ליטבק, שותף מנהל בגלילות קפיטל ומוביל קרן הצמיחה המוקדמת גלילות+, מוסיף: “בעברי כעובד בארה”ב חוויתי על בשרי את המורכבות העצומה שבניהול ביטוח הבריאות וניצול זכויותיי הרפואיות במקום העבודה, בעיה אותה חווים מיליוני עובדים מבוטחים בארה”ב. המערכת של Healthee, המנצלת את החידושים האחרונים בתחום הבינה המלאכותית היוצרת (Generative AI), מהווה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולתם של עובדים לנצל את מלוא זכויותיהם הרפואיות. במקביל, הפלטפורמה מאפשרת למעבידים ולעובדים כאחד לצמצם את הוצאותיהם התופחות על ביטוחי בריאות. אנו נרגשים להצטרף ל-Healthee במסעה לשיפור מהותי במערכת הבריאות האמריקאית.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן