חדשותסטארטאפ ניישן

הסטארטאפ הישראלי Edge Gaming גייס 2 מיליון דולר

הסטארטאפ Edge Gaming, מפתח פלטפורמה המחברת בין קבוצות ה-Esports לבין כלל הגיימרים ברחבי העולם לצורך אימונים משותפים, שיפור אישי וחיבור רגשי של השחקנים לקבוצות אותן הם מעריצים. בכך הוא מאפשר לאותן קבוצות וליצרניות המשחקים להגדיל משמעותית את אפיקי ההכנסה, שימור לקוחות וחיזוק החיבור של השחקנים למשחק. הסטארטאפ סיים סבב גיוס Pre Seed של 2 מיליון דולר בהובלת קרן AnD Venturesובהשתתפות Stardom Ventures.

הפלטפורמה מאפשרת לכל מועדון בעולם להקים את האקדמיה הגלובאלית שלו ולהזמין את עשרות מיליוני הגיימרים המעריצים שלו לחוויית משתמש חדשה לחלוטין, להיות חלק מהמועדון, להתאמן, להשתפר על פי אותה תוכנית אימונים כמו של השחקנים המקצוענים עם אפשרות בהמשך להיות חלק מקבוצת העלית ולהתחרות כחלק מהמועדון. הסטרטאפ כבר החל לעבוד עם מספר קבוצות מהמובילות בעולם.

הטכנולוגיה המיוחדת שבלב הפיתוח מנתחת את דרך המחשבה והתגובות של השחקן, כשהתובנות משמשות לשיפור המיומנויות הקוגניטיביות והמשחקיות של הגיימרים, כך שהם מצליחים להגיע לרמות חדשות של משחק. הסכום שגויס ישמש להרחבת הטמעת הפלטפורמה בקבוצות המובילות, בניית חיבור אסטרטגי עם יצרניות המשחקים וגורמים נוספים והבטחת הזכויות על הפיתוח.

הסטרטאפ הוקם על ידי האחים אסף גזית, המשמש מנכ”ל ועמרי גזית, מנהל הכספים, אלוף ישראל ב”איש ברזל” המחזיק בתוצאה השנייה הכי טובה שהושגה אי פעם בארץ. אסף ועמרי הם קצינים יוצאי יחידות מובחרות לשעבר, שזיהו צורך משמעותי ביצירת עולם תוכן מקצועי שלם מעבר למשחק עבור גיימרים, עולם אשר מושתת על מתודולוגיות אימון חדשניות המהוות פריצת דרך משמעותית בדרך שבה שחקני Esport מתאמנים – ניתוח ושיפור יכולות קוגניטיביות במשחק. לצורך פיתוח המערכת גויסה קבוצה ייחודית של  מומחים ישראלים מתחום מדעי הספורט, בינה מלאכותית ואימון קבוצות עלית של ספורט אלקטרוני.

אסף גזית: “בשרות הצבאי הכשרנו את החיילים למצבים המורכבים ביותר שאדם יכול לעמוד בהם, כשמירב ההכשרות שלנו עסקו בפיתוח מיומנויות מנטאליות וקוגנטיביות של החיילים מתוך מטרה שיתפקדו בצורה הטובה ביותר בשעת אמת. מצאנו שעל אף כל ההבדלים הברורים, יש קווי דמיון רבים בין התהליכים שעובר חייל לבין ההכשרה והתמקצעות כגיימר. בעולם ה-Esports שחקנים נדרשים לעבד כמויות אדירות של מידע בשברירי שניה, לקבל החלטות מהירות ומדויקות, לצפות מהלכים קדימה, להתמודד עם מצבי לחץ, לתקשר בין חברי הקבוצה ועוד המון יכולות קוגניטיביות אשר משפיעות באופן משמעותי ביותר על תפקודם במשחק. המערכת שפיתחנו, לראשונה בעולם, מזהה, מנתחת ומאמנת את היכולות האלו ומסייעת לשחקן לשבור בכל פעם את השיאים של עצמו.

רועי גבע גלסברג, שותף וממייסדי AnD Ventures : ״תחום הספורט האלקטרוני מגלגל כיום מיליארדי דולרים וצומח בעשרות אחוזים כל שנה. ההשקעה שלנו ב-Edge היא אמון ביזמים שמחויבים להוביל מהפיכה בשוק של מאות מיליוני שחקנים בעולם. זו הזדמנות מדהימה לבנות ביחד עם היזמים חברה שמאפשרת לאנשים שיפור היכולות וההישגים האישיים בלי צורך במגע או בציוד יקר ומורכב.״  

הסטרטאפ הוא בוגר של תוכנית ההאצה IDCX Studio בה שותפים קרן AnD Ventures, מיקסר חללי עבודה וארגון הבוגרים של המרכז הבינתחומי. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן