חדשות

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים ממנה את ג’וי ג’ונס למנכ”לית הנכנסת

ג’ונס תחליף את סנג’יט צ’אופלה כראש האיגוד העולמי המייצג בתי ספר מובילים למנהל עסקים לתארים מתקדמים

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), איגוד עולמי של בתי ספר מובילים למנהל עסקים לתארים מתקדמים, הודיעה ​​היום על מינויה של ג’וי ג’ונס למנכ”לית הנבחרת של הארגון. ג’ונס משמשת כיום כמנהלת המוצר הראשית של GMAC ומנהלת כללית של תחום ההערכות, תפקיד שהיא ממלאת מאז יולי 2017. ההכרזה הגיעה לאחר שהמנכ”ל הנוכחי סנג’יט צ’אופלה הודיע ​​על כוונתו לפרוש מהתפקיד מוקדם יותר השנה, ולאחר חיפוש נרחב שבוצע בידי חברת גיוס בכירים עולמית. הדירקטוריון של GMAC הצביע פה אחד על בחירת ג’ונס, והיא תהפוך למנכ”לית הרביעית של GMAC החל ב-1 באוקטובר 2022.

“עם יותר ממאה מועמדים מרחבי העולם שגילו עניין, מועצת המנהלים ערכה ראיונות נרחבים והערכות יסודיות במהלך החודשים האחרונים והתרגשה למצוא את האדם הטוב ביותר שיוביל את הארגון בפנים”, אמר ג’ון אריקסון, יו”ר הדירקטוריון של GMAC והנשיא לשעבר של שירותי חינוך וקריירה ב-ACT. “מעבר להצלחתה המוכחת בהגדלת המוצרים והשירותים של GMAC, וההבנה העמוקה של ניהול התעשייה לחינוך בוגרים שאנו מייצגים, התרשמנו במיוחד מהחזון, האינטלקט, קור הרוח והיכולת של גברת ג’ונס להתייחס לאנשים”.

ג’ונס הצטרפה ל-GMAC לפני חמש שנים עם האחריות לניהול הוליסטי של פורטפוליו ההערכות וההכנות של המועצה, כולל בחינת ה-Graduate Management Admission Test™(GMAT™) – ההערכה הנפוצה ביותר שבשימוש בתי ספר למנהל עסקים ברחבי העולם, ואשר עליה מסתמכות יותר מ-7,500 תוכניות ללימוד עסקים בבתי הספר, כולל בחינת NMAT by GMAC™, וכן Executive Assessment וכן חומרי ההכנה הנלווים להערכות הללו. היא הייתה כלי חשוב לניווט בזמנים המאתגרים במהלך מגפת קוביד-19, עם השקה מהירה של אספקה ​​מקוונת של כל פתרונות ההערכה של GMAC. מוקדם יותר השנה, תחת הפיקוח שלה, GMACהציגה לראשונה את Business Fundamentals Powered by Kaplan, קו מוצרים חדש של GMAC של קורסי “מיקרו” בסטטיסטיקה, חשבונאות וכספים כדי לעזור להכנה של אלו ששואפים להתקבל לבתי ספר לעסקים וסטודנטים שהתקבלו להצלחה לתוכניות התואר השני שלהם.

“זהו כבוד גדול עבורי להיבחר להוביל ארגון ותיק ומוערך מאוד כמו GMAC, עם היסטוריה יוצאת דופן של 70 שנה של חיבור כישרונות עם הזדמנויות באמצעות השכלה גבוהה”, אמרה ג’ונס. “כשהארגון נכנס לפרק חדש בסביבה עסקית גלובלית המתפתחת ללא הרף, המתמקדת בחדשנות וצמיחה כמו גם בגיוון והכלה, אני מצפה להמשיך לעבוד לצד עמיתיי המסורים ב-GMAC ובקהילת בתי הספר למנהל עסקים כדי לקדם לימודי ניהול לתואר שני ולהבטיח שלאנשים מוכשרים תהיה הזדמנות לשפר את העולם בו אנו חיים”.

לאורך הקריירה שלה, ג’ונס הייתה מובילת שינויים במגוון תפקידים המתפרשים על אסטרטגיה, מוצר, מכירות, פיתוח עסקי ותפעול, עם מומחיות במינוף טכנולוגיות חדשות ליצירת פתרונות חדשניים המיועדים לשווקים גלובליים. לפני הצטרפותה ל-MAC, ג’ונס כיהנה 13 שנים ב-Associated Press (AP) שם הגיעה לשיאה כסגנית נשיא למוצרים גלובליים, תוך פיקוח על כל פורטפוליו המוצרים וניהול פלטפורמת ההפצה של כל עסקי רישוי תוכן המולטימדיה, הפרסום ושירותי התוכן של החברה. לפני AP, ג’ונס עבדה ב-Cap Gemini Ernst & Young, שם שימשה כמנהלת עבור שירותי הייעוץ האסטרטגי וכיועצת תהליכים פרקטיים עבור רשתות המדיה והטלקום. היא סיימה את ה-MBA שלה באוניברסיטת סטנפורד, והיא בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעים יישומיים מאוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג’לס (UCLA), שם סיימה בהצטיינות.

ג’ונס תחליף את סנג’יט צ’ופלא שבחר לפרוש לטובת שלב חדש בחייו לאחר כמעט עשור בראשות GMAC. צ’ופלא הצטרף ל-GMAC ב-2013 ושימש כנשיא ומנכ”ל מאז 2014. במהלך כהונתו הניע צ’ופלא תקופה יוצאת דופן של שינוי וגיוון עבור GMAC, כולל הקמת משרדים אזוריים בסין, הודו ובריטניה, ופיקח על שלוש רכישות של מוצרים משלימים ושירותים שנועדו לסייע בטיפוח קשרים עם מועמדים ובתי ספר: NMAT by GMAC, BusinessBecause ו-The MBA Tour. הוא גם עזר להגדיר מחדש את המותג GMAC וחידש את ההתמקדות בשירות בתי ספר החברים ובאיחוד התעשייה לפתרון בעיות נפוצות, וכן יצר ערך נוסף לבתי הספר באמצעות הרחבת תוכניות המחקר, הכנסים והאירועים שלנו. צ’אופלה ימשיך כיועץ עד סוף השנה כדי להיות זמין לטובת מעבר חלק ומסודר.

“סנג’יט צ’אופלה הצטרף לארגון בתקופה של שיבושים בתעשייה שרק התעצמו עם הופעת המגפה והאתגרים הגיאופוליטיים העולמיים”, אמר אריקסון. “אנו אסירי תודה על שירותו ועל הצמיחה וההתפתחות יוצאות הדופן שאפשרו לנו לבנות אסטרטגיות ארוכות טווח ולמצב את העמותה שלנו לעתיד כדי להמשיך לשרת בתי ספר ומועמדים”.

“זה היה כבוד וזכות להוביל את הארגון הגדול הזה בתקופה של שינוי”, אמר צ’אופלה. “המשימה של GMAC, האנשים שלה והקשרים שהיא מטפחת הם באמת ייחודיים. אני מסתכל אחורה בסיפוק מסוים על כך שבנינו את ארגון GMAC חזק ועמיד יותר, רזה יותר, מגוון יותר בהיצע השירותים שלו, וגלובלי יותר בתחזית שלו. ג’וי ואני עבדנו בשיתוף פעולה הדוק לאורך השנים, ואני יוצא בביטחון בידיעה שיש לה את החזון והיכולת להוביל את הארגון ולקחת אותו קדימה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן