הייטק HI TECHחברות בחו"לסטארטאפ ניישן

היטאצ’י רוכשת את חברת GlobalLogic האמריקאית המתמחה בשירותי הנדסה דיגיטלית

חברת היטאצ’י (TSE:6501, “Hitachi”) הודיעה על רכישת חברת GlobalLogic Inc. המתמחה בשירותי הנדסה דיגיטלית. המטה הראשי של החברה נמצא בעמק הסיליקון, ארה”ב. הרכישה צפויה להסתיים עד סוף חודש יולי 2021.

GlobalLogic היא חברה מובילה בשוק הצומח במהירות של שירותי הנדסה דיגיטליים. החברה מונה למעלה מ-20,000 עובדים ב-14 מדינות בהן מפעילה מרכזי הנדסת מוצרי תוכנה. החברה בעלת טכנולוגיית הנדסת מוצר תוכנה מתקדמת מסוג “chip-to-cloud”, ניסיון במיומנויות עיצוב ומומחיות בתעשייה ורטיקלית. שילוב היכולות הללו מאפשר ל-GlobalLogic לסייע ללקוחות להניע זרמי הכנסה חדשים וערך נוסף עבור לקוחותיה באמצעות תכנון ופיתוח תוכנה חדשנית אשר מפעילה מוצרים, פלטפורמות וחוויות דיגיטליות. לחברה בסיס לקוחות יציב עם מעל ל-400 לקוחות המורכבים ממובילים בתעשייה ומותגים במגוון תעשיות מרכזיות כמו תקשורת, שירותים פיננסיים, רכב, בריאות ומדעי החיים, טכנולוגיה, בידור ומדיה וייצור. 

הרכישה של GlobalLogic תאפשר להיטאצ’י לצרף את יכולות ההנדסה הדיגיטלית המתקדמות של GlobalLogic ובסיס הלקוחות היציב שלה, הכולל חברות טכנולוגיה גדולות, כדי לחזק את הפורטפוליו הדיגיטלי של פלטפורמת Lumada של החברה. פלטפורמת Lumada כוללת את הפתרונות והשירותים הדיגיטליים המתקדמים של היטאצ’י אשר הופכים נתונים לתובנות המניעות טרנספורמציה דיגיטלית של התשתית החברתית. היטאצ’י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת של תאגיד היטאצ’י, המתמחה בתשתית דיגיטלית, ניהול נתונים ופתרונות הדיגיטליים, משחקת תפקיד מרכזי בהנעת הצמיחה העסקית של פלטפורמת Lumada בשוק הגלובלי.    

כמו כן, הרכישה תיצור שיתופי פעולה לאורך 5 המגזרים של היטאצ’י – IT, אנרגיה, תעשייה, ניידות וחיים חכמים, יחד עם עסקי מערכות הרכב (Hitachi Astemo) – על ידי האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית המתקדמת של התשתית החברתית כמו רכבות, אנרגיה ובריאות בקנה מידה עולמי. עסקי החדשנות החברתית (Social Innovation Business) הבאים לידי ביטוי באמצעות שיתופי פעולה עם לקוחות החברה, מאפשרים להיטאצ’י להגביר את הערך החברתי, הסביבתי והכלכלי עבור לקוחותיה.

משקיעים בטרנספורמציה הדיגיטלית

ההשקעה בטרנספורמציה הדיגיטלית צומחת בקצב מואץ בכל רחבי העולם. חברת המחקר IDC צופה כי 65% מהתוצר המקומי הגולמי (GDP) הגלובלי יהפוך לדיגיטלי עד שנת 2022 ויונע על ידי מוצרים ושירותים של ארגונים אשר עברו טרנספורמציה דיגיטלית. כמו כן, לפי חברת המחקר והייעוץ Zinnov, המתמחה בהנדסת מוצר וטרנספורמציה דיגיטלית, השוק הכולל שניתן להגיע אליו באמצעות הנדסה דיגיטלית יצמח ל-1.1 טריליון דולר עד שנת 2025, בקצב צמיחה שנתי מורכב (CAGR) של 19%.  

הטרנספורמציה הדיגיטלית ממשיכה להיות בעדיפות גבוהה עבור ארגונים בכל מקום, כאשר מגפת הקורונה רק הרחיבה את הדרישה למודלים עסקיים חדשים המונעים על ידי נתונים, חווית לקוח ואקו-סיסטם מחובר. יחד עם זאת, ארגונים רבים חסרים את הידע והניסיון הדרושים כדי לתכנן ולפרוס פלטפורמות דיגיטליות חדשות. אתגר נוסף הוא המחסור במיומנויות הנחוצות כדי לבנות מוצרים דיגיטליים-טבועים ולתכנן מודלים תקשורתיים וחוויות דיגיטליות חדשות, כמו קנייה דיגיטלית או אספקה וקבלה של שירותי בריאות. גורמים אלו מגבירים את הדרישה לשירותים של GlobalLogic, כאשר הרכישה מספקת גישה רבה יותר להזדמנויות משמעותיות בשוק זה. 

חברת היטאצ’י מקדמת יוזמות כדי לספק תשתית חברתית מתקדמת וחכמה יותר, כמו רכבות ואנרגיה, תוך שימוש בטכנולוגיה הדיגיטלית שלה, במטרה להפוך למובילה גלובלית בעסקי החדשנות החברתית. כחלק מתוכנית הניהול שנה למחצית שנת 2021, היטאצ’י התחייבה לאסטרטגיה לבצע השקעות צמיחה בשווי של טריליון ין במגזר ה-IT, בעיקר באמצעות היטאצ’י ונטרה, כדי לחזק את היכולות הדיגיטליות הכוללות מוצרים דיגיטליים, פתרונות, שותפויות ויכולות אספקה. GlobalLogic תהווה חלק מהותי ומנוע צמיחה של פורטפוליו פלטפורמת הפתרונות והשירותים הדיגיטליים Lumada של היטאצ’י.

טושיאקי היגאשיהארה, נשיא ומנכ”ל היטאצ’י, אמר כי, “רכישת GlobalLogic יוצרת הזדמנות חדשה עבור היטאצ’י להרחיב את הפתרונות והשירותים של Lumada, לספק ערך ללקוחות במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ולהגדיל את עסקי Lumada באופן גלובלי. השילוב בין ניסיון התכנון המוביל והחדשנות של GlobalLogic עם המומחיות של היטאצ’י בתחומי ה-IT, הטכנולוגיה תפעולית והמוצרים, יסייעו לנו לממש את המטרה שלנו להפוך לחברה חדשנית ומובילה בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית של תשתית חברתית ברחבי העולם. יחד, נוכל ליצור ערך חברתי, סביבתי וכלכלי חדש עבור פורטפוליו הלקוחות הצומח שלנו ברחבי העולם ונתרום לשיפור איכות החיים ויצירת חברה ברת-קיימא”.

“חברות בכל התעשיות עוברות שינויים באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית במטרה לגרום למעורבות טובה יותר של הלקוחות, ליצור זרמי הכנסה חדשים ולהניע איכות חיים גבוהה יותר”, אמר שאשאנק סאמאנט, נשיא ומנכ”ל GlobalLogic. “אנו נרגשים לצאת למסע עם היטאצ’י ולשלב בין המיומנויות, הטכנולוגיות והנוכחות שלנו בשוק כדי לספק ערך רב יותר ללקוחותינו בעודם מבצעים טרנספורמציה בעסקים שלהם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן