היטאצ’י אנרג’י תומכת בהולכת חשמל מתחדשת וגדולה בין קנדה לניו יורק

hitachi energy logo

מערכת ההולכה HVDC Light® תעביר אנרגיה מתחדשת ליותר ממיליון בתים בניו יורק ותסייע בהשגת יעדי האקלים של המדינה

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Transmission Developers Inc, חברת פורטפוליו של Blackstone המתמחה בפיתוח אנרגיה מתחדשת, לספק תחנת ממיר זרם ישיר במתח גבוה (HVDC) המהווה חלק מרכזי בפתרון ההולכה לחיבור HVDC של Champlain Hudson Power Express  (CHPE) בין קוויבק, קנדה ואזור המטרו של העיר ניו יורק, ארצות הברית.

הקישור יאפשר אספקה של כוח מים נקי ומתחדש בין קנדה לניו יורק, ויתרום לחוק מנהיגות האקלים וההגנה הקהילתית של ניו יורק (CLCPA), שמטרתו שהמדינה תונע על ידי 70 אחוז אנרגיה מתחדשת עד 2030. *1 CHPE צפוי להפחית את פליטת ה-CO2 ב-3.9 מיליון טון מטרים בממוצע בשנה, שווה ערך להוצאת 44% מכלי הרכב הנוסעים מהעיר ניו יורק. *2

באמצעות טכנולוגיית HVDC Light® של היטאצ’י אנרג’י, CHPE תעביר עד 1,250 מגה-וואט של חשמל, מספיק כדי להניע מיליון משקי בית בניו יורק. הקישור יעביר חשמל ביעילות במשך יותר מ-600 ק”מ (372 מייל) מתחת לאדמה מהרטל, קנדה, דרך אגם שמפליין ונהר ההדסון, לתחנת ממיר HVDC באסטוריה, קווינס. *1

“למערכות HVDC יש פוטנציאל עצום לספק כמויות גדולות של חשמל ישירות לערים, וזה חיוני להבטחת חשמל בר קיימא ובמחיר סביר היום ובעתיד”, אמר ניקלאס פרסון, מנכ”ל עסקי שילוב הרשת של Hitachi Energy. “אנו גאים למלא תפקיד מכריע בהשקעה חשובה זו במעבר של צפון אמריקה לאנרגיה מתחדשת ולניטרליות פחמנית”.

“טכנולוגיית ה-HVDC המובילה בשוק של Hitachi Energy תבטיח העברה יעילה ואמינה של אנרגיה מתחדשת ליותר ממיליון בתים בניו יורק ותסייע בהשגת יעדי האקלים של המדינה”, אמר מנכ”ל מפתחי ההולכה דונלד ג’סום. “אנו מצפים להתחיל בפעילות בנייה בהמשך השנה ולספק שפע של אנרגיה נקייה ומתחדשת לתושבי ניו יורק”.

דרישות החשמל בערים גדלות והולכות, במיוחד באזורים מאוכלסים בצפיפות שבהם הקרקע כבר נדירה, וקשיים עלולים להתעורר כאשר יש להבטיח זכות קדימה חדשה לקווי הולכה מסורתיים. טכנולוגיית HVDC מאפשרת לספק כמויות גדולות של חשמל באיכות גבוהה היכן שהוא נחוץ ביותר עם שליטה מלאה ועם טביעת רגל קומפקטית מאוד באמצעות כבלים תת קרקעיים או תת-ימיים מחוץ לטווח הראייה.

מערכת CHPE השלמה, שתחנות ממיר ה-HVDC הן הטכנולוגיה המאפשרת, צפויה ליצור יותר מ-1,400 מקומות עבודה במהלך הבנייה, ובמהלך 30 השנים הראשונות לפעילותה לספק כמעט 50 מיליארד דולר בהטבות כלכליות למדינת ניו יורק. *1

עבור האתר בניו יורק, היטאצ’י אנרג’י תספק את תחנת ממיר HVDC Light, שתמיר את כוח ה- DC מקנדה להספק AC ותהפוך אותו לזמין עבור רשת החשמל בניו יורק.

Kiewit, אחת מחברות ההנדסה והבנייה הגדולות והמוערכות ביותר בצפון אמריקה, תהיה אחראית על העבודות האזרחיות של תחנת הממיר בניו יורק. שיתוף הפעולה עם Kiewit ישלב את יכולות הליבה של שתי החברות כדי לספק את הפתרון הטוב מסוגו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version