חדשות

היטאצ’י אנרג’י ו-Petrofac ישתפו פעולה בשוק הצומח של ייצור חשמל בים באמצעות רוח

שיתוף הפעולה משלב טכנולוגיות משלימות ומומחיות של שתי החברות כדי להגדיל את הערך ללקוחות וכדי לעזור להאיץ את העברת האנרגיה

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy, מובילת שוק וטכנולוגיה בפתרונות תמסורת, הפצה ומיכון של רשתות חשמל, ו-Petrofac, ספקית שירותים בינלאומית מובילה לתעשיית האנרגיה, ישתפו פעולה כדי לספק אינטגרציה של רשתות ותשתיות נלוות לתמיכה בשוק ייצור החשמל בים באמצעות רוח, שוק הצומח במהירות.

שיתוף הפעולה הזה מתבסס על טכנולוגיות הליבה והמומחיות המשלימות של שתי החברות בתחנות רוח בים כדי לתמוך בהפחתת הפחמן של מערכות חשמל ובאספקת אנרגיה נקייה. הוא מכסה זרם ישר במתח גבוה (HVDC), כמו גם פתרונות זרם חילופין במתח גבוה (HVAC).

הפתרון HDVC Light® של Hitachi Energy יחד עם טכנולוגיות ופתרונות רשת ה-HVACהמודולריים, בשילוב עם יכולות ההנדסה, הרכש, הבנייה וההתקנה ברמה עולמית של Petrofac עבור פלטפורמות ימיות ועבודות ציבוריות בים וביבשה, יביאו יתרונות ניכרים ליישום יעיל של פרויקטים ימיים להפקת חשמל באמצעות רוח, ויסייעו להאיץ את העברת האנרגיה.

“אנו שמחים לשתף פעולה עם Petrofac כדי לעזור לענות על הצורך ההולך וגובר לייצור חשמל בים באמצעות רוח בקנה מידה גדול כדי לספק חשמל מתחדש נקי לצרכנים. כמובילים בתחומים שלנו, שיתוף הפעולה הזה יצור ערך מוסף עבור הלקוחות שלנו ויעזור להאיץ את העברת האנרגיה”, אמר ניקלס פרסון, מנהל  עסקי שילוב הרשתות של Hitachi Energy. “פתרונות ה-HVDC וה-HVAC שלנו הם המאפשרים העיקריים של המעבר למערכת אנרגיה גלובלית שהיא ברת קיימא, גמישה ובטוחה יותר”.

“לאספקת חשמל מהים באמצעות רוח יש תפקיד מכריע במעבר לאנרגיה נקייה ובמחיר סביר, ואנו מספקים בהצלחה פרויקטים גדולים בתחום כבר יותר מעשור”, אמר אלי לחוד, מנהל תפעול ראשי, הנדסה ובנייה של Petrofac. “Hitachi Energy ידועה בזכות הרקורד הארוך שלה באספקת טכנולוגיות ופתרונות חדשניים בכל שרשרת הערך של רשת החשמל. אנו מצפים לאחד את הניסיון המוביל בתעשייה והידע העמוק שלנו בתחום כדי להועיל ללקוחותינו ולהפעיל עוד מיליוני בתים באמצעות אנרגיה מתחדשת”.

הפרויקטים הימיים האחרונים לאספקת חשמל באמצעות רוח של Hitachi Energy HVDCכוללים את Dogger Bank, חוות הרוח הימית הגדולה בעולם מול חופי בריטניה, וארבעה ממרכזי DolWin ו-BorWin HVDC המחברים מספר חוות רוח בים הצפוני לרשת החשמל הגרמנית.

היטאצ’י אנרג’י היא גם ספקית מובילה עולמית של פתרונות חיבור רשת עבור תעשיית חוות הרוח הימיות AC.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן