חדשות

הזמנה מסחרית ראשונה לנור אינק אינוביישנס

הזמנה מסחרית ראשונה לנור אינק אינוביישנס מאחת מיצרניות ציוד ההדפסה הדיגיטלית הגדולות בעולם. נור תספק ללקוח דיו פיגמנטי ירוק להתקנה במדפסות הדיגטליות של לקוחותיו באירופה וארה״ב

הדיו משמש להדפסה על גבי חולצות ופרטי לבוש בקרב לקוחותיו.

הזמנה מסחרית ראשונה זו של נור, היא בהמשך לפיילוט מוצלח שהחל ביולי השנה עם תאגיד ציבורי יפני.

החברה צפויה לספק את ההזמנה ללקוח לפני תקופת החגים בחו”ל.

משה נור, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל החברה, “זוהי עסקה מסחרית ראשונה לנור אינק בהמשך לפיילוט המוצלח עם אחד מהשחקנים הגדולים והמובילים בעולם בתחום ייצור מדפסות דיגיטליות. העסקה מייצגת עבורינו הצלחה המחזקת את מיצובה של נור כחברה המביאה מהפכה ירוקה אמיתית ורבת ערך לעולם הדפוס.

אני שמח כי הצלחנו לעמוד ביעדים אותם הצגנו למשקיעים ועליהם התחייבנו בתשקיף, ביניהם – הזמנה מסחרית ראשונה עוד לפני תום שנת 2021.
הזמנה זו מהווה עבורינו הבעת אמון מצד לקוח אסטרטגי שבעזרתו נגיע לסף דלתם של לקוחותיו המסחריים של התאגיד היפני.

נור מתחייבת להמשיך ולפעול על מנת להפוך לשחקן גלובלי מוביל בעולם ירוק של דיו מבוסס מים ידידותי לסביבה המיועד לשימוש במדפסות ומערכות דפוס דיגיטלי.״

מר אליאב פריאל, מנהל פיתוח עסקי, מוסיף, “העסקה פותחת לנו צוהר לשוק בינלאומי אשר כיום אין לו מענה, כגון הדפסות דיגיטליות על בדים כהים העשויים מ-100% פוליאסטר. הדיו אותו פיתחנו אשר עומד בכל התקנים יגדיל את השימוש בדיו בשוק העולמי ובכך יעניק לחברה פתח לשוק ענק בהיקף של כ-5 מיליארד דולר.״

חברת נור אינק אינוביישנס בע”מ, העוסקת במחקר ופיתוח של סוגים שונים של דיו פיגמנטי מבוסס מים, ירוק וידידותי לסביבה, מודיעה היום על התקדמות בפיילוט המוצלח לשיתוף פעולה אסטרטגי וביצוע מחקר ופיתוח טכנולוגי של דיו פיגמנטי על בסיס מים להדפסה דיגיטלית שפותח על ידי החברה (NurTex) עליו דיווחה ביום ה-14 ליולי 2021 – וקבלת הזמנה מסחרית ראשונה. הלקוח הינו תאגיד יפני מוכר, אחת מהחברות הבינלאומיות הגדולות והמובילות בעולם לייצור מדפסות דיגיטליות.

זוהי ההזמנה המסחרית הראשונה של החברה, כאשר הדיו שהוזמן יסופק לסניפי התאגיד באירופה ובארה”ב ויותקן במדפסות אותן הוא מייצר. ההסכם הינו חלק מאסטרטגיית החברה להתקשרות בשיתופי פעולה עם גופים מובילים בתעשיית ההדפסה בעולם.

במהלך חלקו הראשון של הפיילוט, שהסתיים בהצלחה, הותקן הדיו שפיתחה החברה המיועד להדפסה ישירות על-גבי חולצות ופרטי טקסטיל אחרים במדפסת תעשייתית, ונבחן בין היתר, תפקודו ויציבותו של הדיו במערכת הדפוס הדיגיטלי, איכויות ההדפסה, ועמידות ההדפסה בפני שחיקות ובלאי בעקבות כביסה, השפעות סביבתיות, וכיו”ב.  

החברה מעריכה כי התקשרות זו עתידה לקדם את פעילות המחקר והפיתוח של החברה וכי הצלחה ביישום הדיו בתעשייה הרלוונטית לפיילוט זה, קרי, הדפסה דיגיטלית ישירה על גבי טקסטיל עשויה להביא לפיתוחים חדשים אשר יאפשרו יישומים שונים אשר כיום אינם זמינים לרובו המוחלט של שוק ההדפסה הדיגיטלית (לדוגמא: הדפסה על חולצות כהות העשויות מ- 100% פוליאסטר) אשר צפויים כתוצאה מכך להגדיל את השוק הכללי של הדפסות על גבי טקסטיל, להרחיב את השימוש בדיו פיגמנטי על בסיס מים, ולזרז את הגעתם לשוק של מוצרי החברה כאמור לעיל, מודל ההתקשרות העסקי בין החברה ובין תאגיד המדפסות הדיגיטליות ככל שיושלם תהליך הפיילוט צפוי להיות מודל OEM Private Label של אספקת דיו רב-שנתית.

במקביל, החברה מבצעת כיום עוד תהליכי פיילוט נוספים עם יצרניות נוספות של מערכות דפוס דיגיטליות ליישומים שונים כגון הדפסות בפורמט רחב, הדפסות דיגיטליות על-גבי טפטים ועוד, תהליכים שמתבצעים במקביל במעבדות החברה ובמעבדות של אותם יצרנים.

פרטים לגבי תאגיד המדפסות הדיגיטליות: 
תאגיד המדפסות הדיגיטליות הוקם לפני למעלה מ- 40 שנה והינו אחד מתאגידי המדפסות הדיגיטליות הבינלאומיים הגדולים בעולם המעסיק אלפי עובדים עם הכנסות בשנת 2021 בסך של מעל ל- 1 מיליארד ש”ח. התאגיד מתמחה בייצור מדפסות הזרקת דיו צבעוניות בפורמט רחב, מדפסות תלת מימד, ומכונות נוספות בתחום ההדפסה, לרבות על גבי טקסטיל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן