נדל"ן בארץ

הופקדה תוכנית מתחם ט’ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים במסגרת התוכנית תבנה חברת אאורה ישראל 557 יח”ד חדשות בשלושה מגדלים במקום 174 יח”ד ישנות

אישור התוכנית הזאת מצטרפת לתוכנית מתחם א’ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים שהופקדה בחודש שעבר. היתרי בניה צפויים להתקבל ב-2021

חברת אאורה השקעות מודיעה על התקדמות משמעותית בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב ההסתדרות בגבעתיים, בו תקים החברה כ-720 יח”ד.

הועדה המקומית לתכנון ובניה גבעתיים הפקידה את תוכנית מתחם ט’ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים. במסגרת התוכנית תבנה חברת אאורה ישראל  557 יח”ד חדשות בשלושה מגדלים במקום  174 יח”ד ישנות. תוכנית מתחם ט’ ( ההסתדרות 56-72 , אידמית 20-26 , ההסתדרות 29-43 ) מצטרפת לתוכנית מתחם א’ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים שהופקדה בחודש שעבר במסגרתה יבנו 168 יח”ד חדשות במקום 60 יח”ד ישנות. בשני המתחמים יחד ייבנו 725 יח”ד ב 4 מגדלים בני 25-35 קומות .

למתחם ההסתדרות תב”ע בתוקף, והחברה קידמה תב”ע מפורטת לשני מתחמים כשלב בדרך לקבלת היתרי בניה. אאורה היא החברה הראשונה במתחם ההסתדרות שהגיעה לשלב זה ולכן היא גם הראשונה שתוכל לשווק ולקבל היתר בניה כבר בשנה הבאה . הדיירים הקיימים במתחם ייהנו מיח”ד חדשות בתוספת של שטח לכל יח”ד, מרפסות שמש וחניה

המתחמים ברחוב ההסתדרות בגבעתיים מצטרפים לפרויקטים משמעותיים של אאורה, להקמת שכונות מגורים במטרופולין תל אביב-גבעתיים-ר”ג, אזור ביקוש מרכזי בו לחברה פרויקטים נוספים בהיקף של אלפי יח”ד.

יעקב אטרקצ’י, מנכ”ל אאורה השקעות: “אאורה זוכה שוב לאמון הדיירים, שבהם אנו רואים שותפים אמיתיים, לאור ההקמה המהירה של פרויקטים מוצלחים ואיכותיים. הקמת המתחמים בפרויקט ההסתדרות בגבעתיים מצטרפת לפרויקטים נוספים וגדולים שאנו בונים בגוש דן ולצבר שלנו לשנים הקרובות אשר מדגיש את הדומיננטיות של אאורה בתחום ההתחדשות העירונית באזורי הביקוש. על רקע מחסור חמור של קרקעות זמינות במרכז הארץ, החלופה היחידה לבניית שכונות מגורים בגוש דן היא באמצעות התחדשות עירונית בהיקפים משמעותיים, בה לאאורה יש התמחות והיא המובילה בתחום.מתחילת השנה, על אף התפרצות נגיף הקורונה, אאורה ממשיכה לקדם עסקאות משמעותיות וחווה גידול בפעילותה וברווחים, מגמה שתתחזק גם בשנת 2021.”

אודות אאורה:

אאורה הינה חברה מובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות.

החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות יחד עם אחרים, 42 פרויקטים למגורים הכוללים מעל 15,000 יח”ד למגורים (חלקה האפקטיבי של החברה כ-12,000 יח”ד). מתוך סך כל הפרויקטים, 31 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה כ-14,000 יחידות דיור (חלקה האפקטיבי של החברה מעל 10,000 יח”ד). בשנת 2019 החלו לבוא לידי ביטוי היקפי הפעילות המשמעותיים של החברה, צבר הפרויקטים, מתחמי המגורים שבהקמה וההישגים במכירת הדירות.

למועד זה, 7 פרויקטים (שבגין חלקם קיימים מספר שלבי ביצוע) נמצאים בשלב של הקמה וביצוע (ושיווק). במהלך שנת 2020 יושלמו הליכי התכנון והרישוי בגין פרויקטים נוספים באופן אשר יאפשר לחברה להתחיל את פעולות ההקמה.

החברה זכתה כחברה המובילה בארץ בשנים 2019-2016 במדד להתחדשות עירונית אשר נערך בשיתוף עיתון גלובס, אתר מדל”ן וחברת דנס אנד ברדסטריט. בנוסף זכתה החברה בשנת 2018 בדירוג החברתי להתחדשות עירונית של חברת סיטי

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן