חדשותסטארטאפ ניישן

הג’וינט הבא שלכם יגיע מ – נס ציונה!

סטארט אפ ישראלי הולך לשנות את חוויית עישון הקנאביס
השוק האמריקאי, לבדו, מגלגל כ – 17 מיליארד דולר!

סטארט אפ ישראלי הולך לשנות את כל מה שאתם חושבים על ג’וינטים. חברת CTH הישראלית הולכת להשיק את QUB –  מוצר שאיפה המבוסס על טכנולוגיות חימום ללא בעירה. הרעיון שעומד מאחורי המוצר הוא משאף קטן שעובד עם קפסולות חד-פעמיות המכילות כ-0.2 גרם של קנאביס וגוף חימום ייחודי. באמצעות טכנולוגיית בקרת חום, QUB מחמם את הקנאביס לטמפרטורה האידיאלית עבור 20 שאיפות מבלי לשרוף אותו. בגמר השימוש זורקים את הקפסולה לפח או ששולחים אותו בחזרה לחברה, למיחזור.
כך נוצרת חוויית משתמש ללא טרחה, עם פחות ריח, בלי עשן ותוצרי בעירה המכילים כימיקלים מזיקים.
המוצר יעלה על המדפים בארה”ב עד סוף השנה ובהמשך, כשהרגולציה בישראל תשתנה, יוכלו גם הישראלים להנות ממנו.  

שוק הקנאביס נמצא בצמיחה כל הזמן. רק בשנה שעברה ענף הקנאביס הגיע בארה”ב להיקף מכירות של מעל  ל – 17 מיליארד דולר. למרות מגמת הצמיחה, בשוק קיימים מוצרי עישון מיושנים כמו תפרחות קנביס מיובשות וג’וינטים שמהווים קרוב ל-50% מכל המכירות.
הבעיה העיקרית בעישון קנאביס היא העשן ותוצרי בעירה המכילים כימיקלים מזיקים כתוצאה מהליכי שריפת הפרח בטמפרטורה של מעל ל-800° מעלות.

מאחורי החברה שהוקמה ב-2019 עומדים גרג קונין, יובל מלכא וזאק פורטנוי. לאחר שפרשו מיצרניות הסיגריות האלקטרוניות הישראלית גרין סמוק (Green Smoke) שנרכשה על ידי אלטריה בשנת 2014 ואריה קלו, יזם והבעלים של חברת לייזר מודלינג המתמחה בייצור בתלת ממד.

גרג קונין, סמנכ”ל מוצר ומייסד QUB” :CTH מציע שני יתרונות בולטים. ראשית, נוחות השימוש שלו עולה לאין ערוך על כך מה שקיים היום בשוק. בנוסף, בזכות מנגנון החימום ללא בעירה שלו QUB יוכל לאפשר חוויה מספקת ופחות מזיקה מבחינה בריאותית. נכון להיום נוצר מצב אִי-רַצְיוֹנָלִי בו כדי להקל על התמודדות עם מחלות מסוימות מטופלים מקבלים קנאביס רפואי, אבל הדרך העיקרית לצרוך אותו היא עישון המזיק לבריאות. לכן אנחנו מאמינים ש-QUB יכול לשחק תפקיד חשוב גם בעולם הרפואי”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן