חדשות

ד”ר דוד אברהם מונה לשותף בקרן התחבורה החכמה Mobilion Ventures

ד”ר דוד אברהם מונה לשותף ומנהל טכנולוגי בקרן Mobilion Ventures, המשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחום האוטוטק, תחבורה חכמה ואנרגיה.

מוביליון היא קרן הון סיכון גלובלית, הפועלת מישראל ומשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחום התחבורה החכמה עם התמקדות מיוחדת בפתרונות חדשניים של תחבורה בת קיימא ושירותי רכב דיגיטליים. הקרן השקיעה עד כה ב-12 חברות בהיקף כולל של כ-20 מיליון דולר. כיום מוביליון מגייסת את הקרן השנייה שלה בסך 100 מיליון דולר, מרחיבה את בסיס השותפים הבינלאומיים והאסטרטגיים, ואת פעילות ההשקעות באירופה עם פתיחת משרד ראשון בפריז.

ד”ר אברהם בעל ניסיון מגוון ורב שנים בתחומי היזמות, השקעות, אסטרטגיה עסקית, ופיתוח טכנולוגי בשילוב בין המגזר העסקי והאקדמיה. הוא עבד במשך למעלה מעשור בקונצרן Bosch ושימש פרינסיפל בקרן ההשקעות התאגידית של בוש, מנהל אזורי של תחום המחקר והטכנולוגיה בחברה, ייסד וניהל את מרכז החדשנות והטכנולוגיה של רוברט בוש בישראל, שמתמקד במחקר ופיתוח בתחום הבינה המלאכותית, בדגש על רובוטיקה תעשייתית ורכב אוטונומי. לפני כן הוא כיהן כסמנכ”ל אסטרטגיה ב-ECI Telecom, מנהל טכנולוגי בחברות סטארטאפ, יועץ לחברות סטארטאפ בתחומי טכנולוגיה ופיתוח עסקי, ומהנדס מערכות בכיר בתדיראן ובכרומטיס, שנרכשה ע”י Lucent Technologies. הוא בעל תואר דוקטור בהנדסת חשמל ושימש כמרצה בטכניון.

אברהם מצטרף לשותפי מוביליון ונצ’רס אבי פלדמן, השותף המנהל, אייל זבדה, גאל אסקריב וד”ר ענת בונשטיין. הקרן מגובה על ידי צוות שותפים אסטרטגיים ומשקיעים מתעשיית הרכב העולמית, בהם Nexus Automotive international, Mitsubishi Corporation, BorgWarner/ Phinia, ComfortDelGro, יצרני רכיבים ברכבים, מפיצים ומפעילי ציי רכב רבים מהארץ והעולם. מוביליון פועלת כפלטפורמה ייחודית שבה היא מסייעת לטכנולוגיות, שירותים ומוצרים חדשניים להאיץ את צמיחתם בשווקים העולמיים באמצעות גישה ישירה לערוצי הפצה בשלב ה-Aftermarket של עולם הרכב. על ידי גישה ישירה לערוצי הפצה אלו, הקרן מאפשרת גידול מהיר יותר בהכנסות, מסייעת לסטארט-אפ בהטמעת המוצר אצל לקוחות מהתעשייה, מפחיתה את הסיכונים הכרוכים בהשקעה ומגדילה את ערך הסטארט-אפ. 

אבי פלדמן, מייסד משותף ומנכ”ל קרן מוביליון: “אנחנו גאים לצרף את ד”ר דוד אברהם לצוות השותפים בקרן. דוד מביא עימו ניסיון יוצא דופן והכרות של תחומי הטכנולוגיה והחדשנות כחוקר, כמנהל פיתוח, מוביל אסטרטגיה ומשקיע יחד עם בסיס מקצועי רחב ומעמיק בתחום האוטומוטיב. סל כישורים זה ישמש את הקרן בבחינה של השקעות חדשות וכן לתמיכה וליווי של חברות הפורטפוליו.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן