חדשותישראל

דו”ח הפאנל הבין-ממשלתי לשינוי האקלים הוא נורת אזהרה

נדרשת פעולה בינלאומית משותפת ושיתוף בידע וניסיון, במטרה למנוע את תרחישי הקיצון המתוארים בו

דו”ח ה-IPCC – Inter Governmental Panel on Climate Change שפורסם היום הוא דו”ח חשוב הראוי לתשומת לב רבה בישראל ובעולם. 

הדו”ח הוא נורת אזהרה, ונדרשת פעולה בינלאומית משותפת ושיתוף בידע וניסיון, במטרה למנוע את תרחישי הקיצון המתוארים בו. 

משרד החוץ ונציגויות ישראל בעולם מקדמים ״דיפלומטיית אקלים״ הכוללת השתתפות באירועים בינלאומיים בנושא שינויי האקלים כגון ״יום כדור הארץ״ בו קיימו עשרות מנציגויות ישראל בעולם אירועים להעלאת המודעות לנושא והצגת טכנולוגיות ישראליות. 
 
מנכ”ל משרד החוץ, אלון אושפיז
: ״מדינת ישראל, כמי שמתמודדת מאז הקמתה עם אתגרי אקלים קשים, מחזיקה ידע וניסיון רב בתחומי החדשנות האקלימית. 
הניסיון והידע הישראלים יכולים לסייע למדינות בעולם כולו בתחומי טכנולוגיות מים והתפלת מי ים, חקלאות עמידה לבצורת ושינויי אקלים, אנרגיות מתחדשות ואגירת אנרגיה, פיתוח תחליפי חלבון מן החי, ייעור מחדש ותחומים נוספים שיסייעו לכולנו להתמודד עם האתגרים הניצבים בפנינו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן