בריאותחדשות

מנכ”ל מד”א אלי בין הערב (א’) בנתב”ג לצוותי מגן דוד אדום שיצאו לאומן

״אתם שליחי מדינת ישראל והמטרה שלכם היא למנוע זליגה של וריאנט חדש לארץ ולקטוע את שרשרת ההדבקה״

להורדת סרטון וידיאו וסינקים מהתדרוך https://we.tl/t-FN8tUcrs46

משלחת של מגן דוד אדום יצא הערב (א’) לאומן ולקייב שבאוקראינה וזאת כדי לבצע בדיקות מהירות (מולקולריות) בטרם חזרתם לארץ של עשרות אלפי הישראלים אשר הגיעו לתפילות ראש השנה באומן.  המשלחת, המונה עשרות חובשים ופראמדיקים, יצאה לבקשת משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד החוץ ופועלת בשיתוף פעולה עם הצלב האדום האוקראיני על מנת לאפשר לישראלים לחזור לארץ בבטחה.

עשרות חברי המשלחת, חובשים ופראמדיקים במד”א הגיעו הערב לנמל התעופה בן גוריון בדרכם לאוקראינה. באולם היוצאים עברו תדרוך אחרון מפי מנכ”ל מד”א אלי בין ותרגלו בדיקות באמצעות המכשור המולקולרי המיוחד.

עם הגעת הצוותים מחר בבוקר לאוקראינה יוקמו במהירות עד כניסת החג מתחמי הבדיקות של מגן דוד אדום, שניים בשדה התעופה בקייב שבאוקראינה ואחד בסמוך לאתר ציון קברו של ר’ נחמן מברסלב באומן על מנת לאפשר לעשרות אלפי המתפללים לבצע את הבדיקות ישר בצאת ראש השנה, ביום רביעי לאחר השעה שמונה בערב. הבדיקה מאפשרת קבלת תשובה בתוך חצי שעה, ברמת דיוק גבוהה מאוד, המקבילה לבדיקת PCR המאושרת ע”י ה-FDA. לאחר קבלת התשובה, יקבלו הנבדקים אישור מודפס במערכות הטכנולוגיות של מגן דוד אדום שאופיינו לטובת המבצע ויוכלו לעלות לטיסה חזרה ארצה.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: “מיד במוצאי ראש השנה נפעיל את מבצע בדיקות הקורונה המהירות באוקראינה לעשרות אלפי המתפללים שיצאו מאומן בדרכם חזרה לארץ. כבר הלילה טסים עשרות ממתנדבי ועובדי מד”א שנרתמו לבצע את המשימה, שיוצאת לפועל אודות לשיתוף הפעולה עם משרד החוץ, משרד הבריאות, משרד ראש הממשלה והצלב האדום המקומי באוקראינה. הצוותים יקימו שני מתחמים בשדה התעופה בקייב, ומתחם שלישי באומן כשהמטרה לבדוק את כל מי שעולה לטיסה חזרה לארץ על מנת למנוע זליגה של וריאנט חדש לישראל ולקטוע את שרשרת ההדבקה. נערכנו במבצע לוגיסטי וטכנולוגי מורכב עם מכשור חדש של בדיקות מולקולריות של חברת Lucira healthשמייבאת חברת אלדן מקבוצת ניאופרם על מנת להבטיח את חזרתם הבטוחה של המתפללים לישראל”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן