חברות בארץחדשות

ג’ינוקס גייסה 8 מיליון דולר להרחבת פלטפורמת הקהילה הגנטית שלה

חברת ג’ינוקס מבין חברות הפורטפוליו בהן משקיעה קרן אינפיניטי מדיקל גייסה 8 מיליון דולר בסבב הגיוס האחרון ומצרפת את אוהד ארזי כיו”ר דירקטוריון החברה להרחבת פעילות החברה בצפון אמריקה

חברת הדאטה הגנטי הישראלית, ג’ינוקס (Genoox) שפיתחה מערכת מתקדמת לניתוח מידע גנטי מבוססת קהילה, השלימה סבב גיוס בסך 8 מיליון דולר. את הסיבוב הובילה קרן IN Venture, זרוע ההשקעות של התאגיד היפני Sumitomo, בהשתתפות קרן הון הסיכון Infinity Medical והמשקיעים הקיימים: Inimiti, גלילות קפיטל, וקרן Triventures. 

ההשקעה החדשה תאפשר לחברה להרחיב את קהילת המשתמשים הקליניים שלה הכוללים כיום למעלה מ- 1500 ארגוני בריאות, ולהרחיב את המידע הייחודי הנוצר באמצעות שיתוף תובנות גנטיות בפלטפורמה שפיתחה. 

חברת הסטארט-אפ הישראלית ג’ינוקס (Genoox) נוסדה ע”י אמיר טרבלסי ומשה איינהורן. החברה פיתחה מערכת לומדת לניתוח DNA המסייעת לרופאים, קלינאים וחוקרים ליישם תוצאות ריצוף גנטי במגוון יישומים רפואיים. Genoox עושה שימוש בכוחה של הקהילה הרפואית בכדי להפוך מידע גנטי לתובנות קליניות ובכך מסייעת לרופאים, קלינאים וחוקרים ליישם את תוצאות הריצוף הגנטי במגוון יישומים רפואיים. הפלטפורמה שפיתחה Genoox מאפשרת למשתמשיה לסייע למטופלים ולהוביל לגילויים קליניים משמעותיים באמצעות טכנולוגיה ייחודית אותה פיתחה החברה, המאפשרת חיבור בין קלינאים, יועצים גנטיים וארגוני בריאות ושילוב של מידע המגיע מקהילת משתמשים זו והיתוך מידע ממקורות רבים לתובנות קליניות מיידיות. 

“ניהול המידע הגנטי הוא אחד האתגרים החשובים ביותר של עולם הרפואה בעידן הרפואה המותאמת אישית” אומר ד”ר יובל בלוך, מנכ”ל שותפות המו”פ, אינפיניטי מדיקל,  “ג’ינוקס מצליחה לרתום למאמץ הזה את חוכמת ההמונים של מעבדות הגנטיקה והחוקרים ברחבי העולם ומייצרת ‘דמוקרטיזציה’ של המידע. אנחנו שמחים מאוד על האפשרות להשקיע בטכנולוגיה פורצת הדרך הזו”.

“ההשקעה שלנו ב- Genoox מהווה השתקפות ברורה של האמונה שלנו שמידע גנטי יהפכו לעמוד השדרה של מהפכת הרפואה המותאמת אישית”, אומר איתן נאור, מנהל שותף ומייסד ב- IN Venture, “הבריאות הדיגיטלית היא אחד מעמודי התווך של מיקוד השקעות שלנו, המותאמות היטב לאסטרטגיית תאגיד Sumitomo להשפיע באופן משמעותי על החברה. הגישה והטכנולוגיה העמוקה והייחודית של Genoox לבניית קהילת משתמשים ברמה עולמית יצרה פלטפורמת נתונים עשירה להפליא, שבתורה מציעה הזדמנות עמוקה לגילויים קליניים חדשים”.

בנוסף, החברה הכריזה היום כי אוהד ארזי יצטרף כיו”ר דירקטוריון החברה. ארזי, יזם ובכיר בתחום הרפואה הדיגיטלית, מביא איתו ניסיון ומומחיות בתחום הבריאות הדיגיטלית ושימש ב – 20 השנה האחרונות בתפקידי מפתח ב-McKesson כמנהל חטיבת הדימות של החברה ולאחר מכן כ-Chief Strategy Officer  ב – TELUS Health הקנדית. עד לאחרונה שרת ארזי כמנכ”ל של חברת הבינה המלאכותית הישראלית זברה מדיקל, וכעת הוא מוביל את ההשקעות של קרן TELUS VENTURES בתחום הבריאות הדיגיטלית. 

“אני נרגש להצטרף כיו”ר הדירקטוריון. החברה נמצאת במסלול צמיחה משמעותי בהרחבת בסיס הלקוחות שלה, באמצעות גישה חדשנית הנובעת מעבודה שיתופית עם קהילת המשתמשים”, אומר ארזי. “השלב הבא של הרחבת הקהילה – בשילוב עם ההשקעה החדשה – הוא הזדמנות נהדרת להצטרף לחברה ולעבוד ביחד עם הצוות והדירקטוריון ולהפוך את ג’ינוקס להיות סטנדרט עולמי במהפכה הגנומית”.

אמיר טרבלסי, מנכ”ל ומייסד שותף בחברת ג’ינוקס, אומר: “עם אלפי משתמשים מקצועיים בתחום הנטיקה ברחבי העולם, הקהילה שלנו צומחת במהירות ומסייעת לקהילה הרפואית הגנטית לגשר על הפער בטיפול הקליני. ג’ינוקס גאה  לשחק תפקיד מוביל במאמץ כה חשוב. הקהילה כבר מייצרת תובנות חדשות וחשובות עבור חבריה במגוון רחב של תחומים, כולל אונקולוגיה, רפואת ילדים, מחלות נדירות ולא מאובחנות, פוריות, פרמקוגנומיקה ועוד. אנו שמחים לקחת את הקהילה לשלב הבא”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן