חדשותסטארטאפ ניישן

בכורי שדה תקים קרן השקעות שתתמחה בתחום האגרוטק ופודטק

לדברי אילן שבע, מנכ״ל החברה:  ״שנים של הבנת התחום הביאו לבכורי שדה ניסיון רב בכל הקשור לתעשיית האגרוטק והפודטק, אנחנו חיים את התחום ונדע לזהות את הפוטנציאל הטמון בחברות ונשקיע בהם בזמן הנכון. אנחנו מאמינים כי הבנת הצורך והשוק יאפשרו לנו לנצל הזדמניות, ובשילוב הניסיון שלנו ושל שותפינו אין לי ספק שנדע יחדיו לזהות את חדי הקרן בדרכם לצמיחה ולאקזיט.

הנהלת בכורי שדה נמצאת בקשר צמוד עם כל שרשרת המזון ועם רבים מהשחקנים בתחום, החל מחקלאים, מגדלים ויזמים רבים שפנו ועבדו עימנו לאורך השנים וכעת החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולנצל את ההזדמנוית הקיימות. בשנה האחרונה בנינו צוות מהמקצועיים ביותר בתחום הכולללים את איציק נקאר וד״ר עידו שכטר יזמי הון סיכון בישראל המביאים איתם ניסיון של שנים רבות בניהול, ובהשקעות, ברעיונות ובליווי מוכח של חברות בשלב ה-Seed ועד לאקזיטים משמעותיים בתחומי ההיטק וכן בתחוני האגרוטק.

מטעם ביכורי שדה נלווה את הפעילות באופן צמוד, אני ואפי דברת, סמנכ”ל הפיתוח העיסקי של ביכורי שדה המביא איתו נסיון של שנים רבות בתחום.״

חברת בכורי שדה  מדווחת על הקמה של קרן השקעות חדשה שתתמחה בתחום האגרוטק והפודטק בשיתוף ד”ר עידו שכטר, אשר ניהל את קרן החקלאות אגרינובישון של האוניברסיטה העיברית ויצחק נקאר יזם סדרתי עם נסיורב שנים בעולם הטכנולוגיה וכן ניסיון בניהול והשקעות בסטארטאפים, הקמה וייזום, אשר יכהן כיו״ר החברה ואפי דברת סמנכ”ל פיתוח עסקי – ביכורי שדה אחזקות.

הקרן תתמחה בהשקעות בפיתוח ומסחור טכנולוגיות בתחום האגרוטק והפודטק; ניהול וארגון ותמיכה במיזמים ובחברות הזנק (סטארטאפ) בארץ ובעולם תוך שיתוף פעולה עם מכוני מחקר ומדע בתחום, בפיתוח מוצרים חדשניים ופורצי דרך באמצעות מסחור טכנולוגיות חדשות, משלב הרעיון, דרך מיסוד הקניין הרוחני והידע, הקמת חברת ההזנק ומימון פעילות המחקר והפיתוח לרבות ניסויים והוכחת יכולת.

ההון ההתחלתי הצפוי, בסך של עד 10 מיליון ש”ח, יושקע על ידי החברה בהתאם לתכנית עסקית שתאושר על ידי החברה והשותפים למיזם. בכורי שדה מאמינה שניסיונה הרב בתחום החקלאות והקמעונאות, והקשר לכל שרשרת הערך, מהחלקאי לצרכן, מהווה עבורה יתרון רב בהבנת וזיהוי צרכי השוק, נגישות לקהל יעד לבדיקת הטכנולוגיות וכד’. כתוצאה מכך תוכל החברה לבחון ולבחור את המיזמים שלהערכתה יהיו בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן