חברות בארץחברות בחו"לחדשות

ביטוח ישיר ו-MSI השיקו HUB משותף – GDH TLV

בשלושת החודשים שחלפו מאז ההודעה על שיתוף הפעולה בין החברות בתחום החדשנות, פנו אל ביטוח ישיר עשרות סטרטאפים,
ושישה מהם כבר נמצאים בתהליך POC

באחרונה פורסם שיתוף הפעולה בין MSI, ענקית הביטוח היפנית, לביטוח ישיר, וכן ההשקעה של MSI בחברת האם של ביטוח ישיר, בסך של 77 מיליון ש”ח.
השבוע הושק ה-HUB המשותף של החברות לקידום חדשנות בתחום האינשורטק – GDH TLV. ההשקה נערכה בזום, בהשתתפות פונביקי שיניצ’ירו, נשיא  MSI, מוקי שניידמן, יו”ר דירקטוריון איי.די.דיי, קובי הבר מנכ”ל ביטוח ישיר,  ורז ברטוב, סמנכ”ל טכנולוגיה וחדשנות בביטוח ישיר. האירוע נועד להציג בפני הקהילה הטכנולוגית את הפוטנציאל בהשתתפות ב- HUB, הן בעבודה עם ביטוח ישיר, והן כערוץ גישה ליפן, דרום מזרח אסיה והעולם. אל האירוע הגיעו בכירים מעולמות ההייטק וסטארטאפיסטים המתעניינים בהאב.

ביטוח ישיר גאה לספר כי מאז ההודעה על הקמת ה-HUB פנו אל החברה עשרות סטארטאפים, במגוון תחומים עסקיים, ושישה מתוכם כבר נקלטו ל-HUB, ונמצאים בשלב ה-POC, בין אם בשלב התכנון, או בביצוע בפועל.

מדברי קובי הבר מנכ”ל ביטוח ישיר “שיתוף הפעולה עם קבוצת MSI הינו חלק מהאסטרטגיה שלנו – להמשיך ולהוביל את עולם הדיגיטל והחדשנות מבין חברות הביטוח בישראל. אנו מחפשים כל העת חידושים בתחום הטכנולוגיה וה- DATA, ואנו רואים בחדשנות אמצעי ליצירת יתרון תחרותי, לטובת הלקוחות והחברה.”
עוד הוסיף הבר “אני חייב לומר שהסטארט-אפים שכבר עבדו איתנו יודעים, שבזכות מערכות טכנולוגיות גמישות ויכולות היישום הגבוהות שלנו, אנו מנהלים POC’s במהירות ובמקצועיות שאין שני לה.”

קובי הבר מנכ’ל ביטוח ישיר – צילום כפיר סיון

ה- HUB מתמקד באיתור סטרטאפים, חברות טכנולוגיה, רעיונות ויזמים, לפיתוח מוצרים ופתרונות עבור עולם הביטוח, בתחומי רכב, רכוש, חיים, בריאות ועוד. ה- HUB מנוהל בישראל, במשרדי ביטוח ישיר, תחת ניהולו של רז ברטוב, סמנכ”ל טכנולוגיה וחדשנות, וכמיזם משותף עם MSI. ה- HUB אימץ מסלול בדיקות היתכנות מואץ, אשר יאפשר לחברה, ל- MSI וליזמים להוכיח יכולות היתכנות טכנולוגית (Proof of concept) בפרק זמן קצר, תוך גישה לתשתית הטכנולוגית וערוצי השיווק המובילים של MSI ביפן, מזרח אסיה ובעולם. שני הצדדים הקצו לטובת המיזם צוותים בכירים ומיומנים, וישתתפו בעלויות ובהשקעות בצורה שווה. הצוות היפני של ה- HUB מתוכנן להגיע לשהות קבוע בארץ בהקדם האפשרי, לכשיוסרו מגבלות הקורונה.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן