בוריס גרינברג מונה לתפקיד משנה למנכ”ל בחברת VoxelSensors

בוריס גרינברג, צילום באדיבות VoxelSensors

בוריס גרינברג מונה לתפקיד משנה למנכ”ל בחברה הבלגית VoxelSensors ובמסגרת תפקידו יוביל את צוות פתרונות המחשוב המרחבי והאמפתי. בוריס יוביל את כל הפעילות הקשורה בפיתוח מודלים של חישה הנוגעים למרחב תלת ממדי, תנועות ידיים ומעקב אחר תנועת עיניים והטמעה של מודולים אלה בארכיטקטורה של משקפי XR ומערכות לבישות בכלל.

לבוריס יותר מ-21 שנות ניסיון במחקר ופיתוח רב־תחומי בתעשיית הטכנולוגיה הגבוהה ובאקדמיה. בוריס למד פיזיקה באוניברסיטה העברית בירושלים.

תפקידיו הקודמים של בוריס ; מייסד של EyeWay Vision ו-I.C. Inside, ובתפקיד מוביל טכנולוגי בחטיבת PCB  אינספקציה אופטית אוטומטית בחברת Orbotech. מר גרינברג מחזיק ביותר מ-20 פטנטים ולמד לפיזיקה באוניברסיטת ירושלים. EyeWay Vision LTD   העסיקה יותר מ70 מהנדסים והיא עסקה בפיתוח ארכיטקטורה של משקפיים למציאות רבודה.

בוריס גרינברג על המינוי: “אני שואב השראה אמיתית מהשאיפות הגבוהות של החברה ומהתרבות המדהימה והצוות המקצועי והמגוון של החברה, בטוחני כי החיבור יוביל למהלכים גדולים”.

ג’ון פיטרס, מנכ”ל חברת VoxelSensors על המינוי: “בוריס מגיע עם רקורד מדהים ואנו מברכים  ונרגשים על הצטרפותו אלינו. התרומה של בוריס מעבר למקצועיות ונסיון אדיר, הנה דחיפה משמעותית נוספת לפיתוח הטכנולוגיה הייחודית שלנו ולצרכים המדויקים של מערכות הXR”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version