בריאותחדשות

בדיקת הקורונה העצמית של תאגיד קווידל האמריקאי אזלה מהמלאי באמזון

המשלוח לישראל מתוכנן להגיע בקרוב ישירות ממטה החברה בקליפורניה ולהימכר בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם

בדיקת הקורונה העצמית של תאגיד קווידל האמריקאי אזלה מהמלאי באמזון, המשלוח לישראל מתוכנן להגיע בקרוב ישירות ממטה החברה בקליפורניה ולהימכר בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם.

קבוצת רימיפארם, חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בישראל, מעדכנת כי היא נערכה להפצה ובימים הקרובים יהיו זמינות לרכישה בדיקות עצמיות ביתיות בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם בישראל. בדיקות אלו כבר אושרו בחודש מרץ 2021 על ידי ה-FDA ובמקביל משרד הבריאות נמצא בשלב האחרון לאישורן. מדובר בערכות עצמיות שנקראות QuickVue At-Home אשר פותחו על ידי ענקית האיבחון האמריקאי קווידל העומדת גם מאחורי הבדיקה הוותיקה למשטח גרון ביתי מהיר (סטראפ A) וכן מאחורי הטכנולוגיה של סופיה, בדיקת הקורונה המהירה הנפוצה בישראל ובעולם. מדובר באחת הבדיקות הביתיות האמינות, המדויקות בעולם המאפשרת לקבל תשובה תוך 10 דקות ונמכרת בהצלחה מסחררת באמזון ואתרים נוספים. הדיוק שלה עומד על 99.3% והיא נוחה לשימוש עם שני שלבים פשוטים בלבד. במקביל נערכת רימיפארם להגיש לאישור משרד הבריאות גם בדיקה עצמית חכמה ומהפכנית ללא מטוש כלל. הבדיקה כבר אושרה על ידי ה – FDA בחודש יוני 2021 ופותחה על ידי חברת אורשור טכנולוגיות מארצות הברית. הבדיקה נקראת InteliSwab ומאפשרת לקבל תשובה תוך 30 דקות והדיוק שלה עומד על 98%.

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בקבוצת רימיפארם אמר היום כי: “אנחנו מקבלים אלפי פניות מהורים ומוסדות חינוך שמחפשים פתרון נגיש עם תשובה מיידית בזמן אמת ואנחנו נערכים להפצה בכל רחבי הארץ”.

דוד פפו, יו״ר הסתדרות הרוקחים בישראל הדגיש כי: “אחרי עבודה מאומצת של כל הגורמים ובראשם משרד הבריאות הגענו לישורת האחרונה לקראת כניסתן של הבדיקות העצמיות המהירות בישראל. בדיקות אלו יימכרו בבתי המרקחת ויוכלו לסייע למיליוני אזרחי ישראל להיבדק עצמית ולאחר האינדיקציה הראשונית לדעת אם יש חשש ולפעול בהתאם, ובסופו של דבר להגיע למניעה של הדבקות המוניות ומדגרות קורונה. עמיתי בעולם מדווחים על שימוש רציף בבדיקות אלו ואנו שמחים על כך שהציבור הישראלי יקבל פתרון בנושא ובפריסה ארצית רחבה שתשרת אותו בזמינות גבוהה”.

צילום: קבוצת רימיפארם – בדיקות מהירות ועצמיות
צילום: קבוצת רימיפארם – בדיקות מהירות ועצמיות
צילום: קבוצת רימיפארם – בדיקות מהירות ועצמיות
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן