חדשות

אקסיליון מדווחת על סטטוס ההתקדמות בשלבי הפיתוח הטכנולוגי והפיתוח העסקי

לדברי עמי ברלב,  יו”ר החברה,  ״בימים אלו צוותי הפיתוח והמוצר של החברה מקדמים באופן מואץ את תהליכי הפיתוח הטכנולוגי של מוצרי החברה – מערכות התאום הדיגיטלי (X Way Digital Twin).

החברה מעריכה כי במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022, יושלמו הפיילוטים הנוכחיים אותם היא מנהלת, באופן אשר בו תחול בשלות טכנולוגית גבוהה למערכת התאום הדיגיטלי (X Way), אשר תאפשר קידום מגעים עסקיים ואסטרטגיים מול לקוחות ושותפים פוטנציאליים.

במקביל לביצוע הפיילוטים הקיימים בישראל ובאירופה כסדרם, כפי שדווחו בעבר, אקסיליון ממשיכה לקדם ולפעול לזיהוי אפשרויות לפיילוטים נוספים אשר יהוו קרקע לקידום תהליכי הפיתוח העסקי של החברה.״

חברת אקסיליון תחבורה חכמה בע״מ מפרסמת היום דיווח סטטוס ומעדכנת אודות התקדמות בשלבי הפיתוח הטכנולוגי ההנדסי והעסקי של החברה.

במקביל, הנהלת החברה מצויה בדיונים ראשוניים עם חברות בינלאומיות בתחום, במטרה למסד שיתופי פעולה עסקיים אשר יהווה בסיס למודל המכירות והפיתוח העסקי של החברה, תוך ביסוס מאפייני המוצר, מאפייני שווקי היעדי ובניית מודל עסקי, יודגש שמכיוון שמדובר במגעים ראשוניים אין ודאות שדיונים אלו יבשילו לכדי שיתוף פעולה.

מערכת התאום הדיגיטלי (X Way) אותה מפתחת החברה, צפויה לאפשר מידול של ציר תחבורה נבחר בעיר (מסדרון) ולספק המלצה לחלוקה אופטימלית של משך “הזמן הירוק”. מערכת זו מצויה בשלבי פיתוח מתקדמים מאוד של כיול, קליברציה, וולידציה, כאשר החברה מעריכה, בהתאם ללוחות הזמנים המקוריים, כי במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022, יושלמו הפיילוטים הנוכחיים אותם מנהלת החברה, באופן אשר בו תחול בשלות טכנולוגית גבוהה למערכת התאום הדיגיטלי (X Way), אשר תאפשר קידום מגעים עסקיים ואסטרטגיים מול לקוחות ושותפים פוטנציאליים.

לאחרונה, הציגה החברה בכנס בינלאומי מוביל בתחום התחבורה החכמה את הארכיטקטורה הפתוחה של מערכת ה- X Way, אשר כוללת זרימת המידע אל ומן ה- X Way, ומטרתה לתמוך בשיתופי פעולה נרחבים עם שותפים אסטרטגיים, וכן הציגה ויזואליזציה של ה- X Way, וממשק משתמש אשר מדמה תהליכי אופטימיזציה של צירי תנועה דינמיים.

להערכת החברה, כנסים מהסוג הנ”ל, במקביל לפגישות רבות נוספות אותם מקיימת הנהלת החברה בישראל ובחו”ל, הכוללים הצגת טכנולוגיית החברה באופן מפורט וחזותי, מהווים פלטפורמה לזיהוי שווקי פעילות פוטנציאליים עבור החברה, היכרות עם שותפים אסטרטגיים אפשריים, וביסוסו של מודל עסקי.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן