חדשות

אקופיה חתמה על הסכם בהיקף של 6.84 מיליון דולר עם לקוח אסטרטגי למכירת רובוטים ותחזוקה שוטפת

  • לראשונה אקופיה מוכרת את המוצר החדש ה- H4 לצד מכירה בה יותקנו שלושת מוצרי החברה ביחד בפרויקט אחד (ה E4, T4 ו- H4) וינוהלו כולם על ידי פלטפורמת ה- AI הייחודית של אקופיה.
  • הפרויקט הינו הסכם שני עם אותו הלקוח, כחלק ממימוש הסכם המסגרת עם הלקוח.
  • ההסכם הינו לפרויקט בהספק של כ- 400MW  המשלב גם טכנולוגיה עקיבה (SAT) וגם תצורה קבועה (Fixed Tilt) עם מספר גדלים שונים של פאנלים.

לדברי ז׳אן סממה, מנכ״ל אקופיה: ״כל העוצמות של אקופיה הבשילו יחד בכדי לזכות בהסכם משמעותי זה. 

אנו מעניקים ללקוח פתרון אוטונומי עם שלל הפתרונות שיש לאקופיה להציע 3 מוצרים שונים. 

בנוסף, הבשורה המשמעותית במיוחד בהסכם זה היא מכירה ראשונה של הדגם הרובוטי החדש של אקופיה- H4 מוצר בעל יכולת כיסוי גדולה במיוחד המסוגל לנקות מעל קילומטר וחצי של שורה סולארית מדי לילה, יעילות ניקוי מירבית תוך הגנה על הפאנלים ושמירה עליהם. 

הניקוי מתבצע במהירות גבוהה במיוחד וככזה הוא מתאים גם לאיזורים גאוגרפיים המאופיינים בלחות גבוה ומאפשרים חלון ניקוי מצומצם.

זהו לקוח חוזר, איתו עבדה החברה בעבר אשר מבצע הזמנה חדשה במסגרת הסכם מסגרת קיים ואקופיה תמכור לו לפרויקט הנוכחי את כל 3 מוצרי החברה ביחד בפרויקט אחד (ה E4, T4 ו- H4) בהספק של כ- 400MW המשלב גם טכנולוגיית עקיבה (SAT) וגם תצורה קבועה (Fixed Tilt) עם מספר גדלים שונים של פאנלים.

הדגם הרובוטי החדש של אקופיה ה- H4 מצטרף לדגמים הקיימים ה- E4 ו-T4. כמו שאר הפתרונות הרובוטיים גם הדגם החדש מבוסס ענן, מבצע ניקוי יומי ללא מים, ללא חשמל וללא כח אדם, כאשר המערכת כולה נשלטת ומנוטרת מרחוק.

הדגם החדש בעל יכולת כיסוי גדולה במיוחד ומסוגל לנקות מעל קילומטר וחצי של שורה סולארית מדי לילה, תוך שימוש בטכנולוגיית הליקס ייחודית המאפשרת יעילות ניקוי מירבית תוך הגנה על הפאנלים ושמירה עליהם.

הניקוי מתבצע במהירות גבוהה במיוחד וככזה הוא מתאים גם לאיזורים גאוגרפיים המאופיינים בלחות גבוה ומאפשרים חלון ניקוי מצומצם.

הרובוט החכם מדגם ה-H4 לומד את השורה הסואלרית אליה הוא מוצמד, מתאים את מהירות הנסיעה לטוואי השטח ותוך שימוש ביכולות של wheels drive 4 מבצע ניקוי אחיד ואפקטיבי לאורך כל השורה הסולארית גם באיזורים שקשה יותר להגיע אליהם.

לדגם ה-H4 יכולת אשר כמובן מוגנת בפטנטים ויכולה לשנות את כיוון הנקיון על פי הצורך, וככזה להתאים את עצמה לצרכים בשטח, למזער זמן שהיה על הפאנלים הסולאריים ולהימנע ממעברים על גבי השורה שאינם למטרות נקיון.

חברת אקופיה סיינטיפיק (TASE:ECPA): חברת אקופיה שמחה לעדכן כי בתאריך ה- 31 בדצמבר 2021 חתמה על הסכם עם אחד מלקוחותיה הגדולים של החברה.

ההסכם שנחתם בסוף השבוע הוא חלק ממימוש הסכם מסגרת שנחתם בשנת 2020, במסגרת ההסכם מכרה אקופיה בשנת 2021 ללקוח רובוטים בהיקף של כ- 450 MW , בהמשך להסכם משנת 2020 צפויה אקופיה למכור השנה רובוטים בהיקף של כ- 400  MW ובנוסף לתת שירותי תחזוקה שוטפים בעבור הפרויקט הפוטו-וולטאי הצפוי להיות מוקם בהודו (Greenfield).

הפרויקט הייחודי כולל שני התקנות, הן בתצורה קבועה והן בתצורה של טכנולוגיית עקיבה וכן מספר גדלים שונים של פאנלים המותקנים על גבי המבנים. 

במסגרת ההסכם, תספק אקופיה מערכות רובוטיות אוטונומיות מסוגים שונים (מסוג E4, T4 ו- H4), אשר צפוייות להיות מנוהלות על ידי פלטפורמת ה- AI של אקופיה.

מדובר בהסכם ראשון מסוגו מאחר והוא משלב פתרונות רובוטים שונים באתר יחיד, באופן שכל אחד מסוגי המערכת נותן מענה אופטימלי – איכותי וכלכלי, לצרכי הלקוח.

כמו כן, מדובר בהסכם ראשון בה נמכרת המערכת הרובוטית החדשה, מסוג H4, אותה מפתחת החברה.

בנוסף, תספק אקופיה ללקוח שירותי תחזוקה לרובוטים לתקופה של כ- 25 שנים, החל ממועד השלמת התקנת הרובוטים בפרויקט.

ההסכם כולל בתוכו הוראות המקובלות בהסכמים מסוג זה, לרבות סעיפי אחריות, שיפוי, סודיות וכיו”ב, וכן הוראות בנושא לוח הזמנים של ההסכם על-ידי חברת Azur בקרות אירוע והפרה במידה ותבוצע על-ידי החברה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן