אנרגיהחדשות

אנרג’יאן בוחרת בהליברטון לקמפיין הקידוח בישראל

חוזה שירותים משולבים לאספקת חמש בארות במזרח הים התיכון באמצעות הליברטון ייעוץ וניהול פרויקטים

חברת הליברטון (NYSE: HAL) הודיעה כי הוענק לה חוזה שירותים משולב לביצוע קמפיין קידוח והשלמות של שלוש עד חמש בארות עבור אנרג’יאן, חברת E&P עצמאית המתמקדת בפיתוח משאבים בים התיכון ובים הצפוני. העבודה באה בעקבות מבצע קידוח מוצלח של ארבעה אתרים ימיים שהליברטון ביצעה בעבר בשדות הגז כריש וכריש צפון.

הליברטון תשתף פעולה עם אנרג’יאן כדי לספק באופן כלכלי ובטוח בארות חיפוש, הערכה ופיתוח בחו”ל. החוזה מיועד לשלוש בארות רגילות ושתי בארות אופציונליות לאספקת כל השירותים כולל ניהול פרויקטים, קידוח כיווני, מקדחות, נוזלי קידוח, בטון, בקרת מוצקים, קו תיל, השלמות, שיפור ייצור ושירותי תת-ימיים.

טכנולוגיות מפתח שנפרסו כוללות את פתרון הרישום הקווי ™ StrataXaminer המסייע למפעילים להשיג נתוני באר מדויקים יותר ולהעריך טוב יותר את פוטנציאל הייצור, את מערכת הבטיחות התת-ימית האלקטרו-הידרוליתית 7 3/8” Dash®, ומערכת ההיגוי הסיבובית החכמה iCruise® כדי לספק בארות מהירות ומדויקות יותר.

“אנו נרגשים לבנות על מערכת היחסים החזקה שלנו עם אנרג’יאן ומתכבדים להיבחר שוב לספק שירותי ניהול פרויקטים משולבים שימקסמו את הערך של בארות הים התיכון שלהם בחו”ל”, אמר אחמד קנאווי, סגן נשיא בכיר באירופה, אירואסיה ואזור אפריקה שמדרום לסהרה. “קמפיין זה יספק פתרון משולב לחלוטין באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית Halliburton 4.0 שלנו וטכנולוגיות קידוח כדי לייעל את המסירה היטב”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן